Priceline
Agoda.com
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Berkåk veikro ligger tett inntil E6 og man skulle tro at støyen fra veien ville være forstyrrende på rommene. Vi hadde rom rett ut mot veien og var overrasket over hvor stille det var. Stort, luftig og rent dobbeltrom som var helt up to date. Eneste som mangler er egentlig en heis da det er en lang trapp opp. Vi hadde også et enkeltrom som lå i en annen bygning på området, her var det like rent og fint, men det er lenge siden det var oppusset - noe som trengs. Frokosten var veldig god hvor en svært hyggelig dame hadde ansvaret for mat og gjester.

1  Takk, SveinH843
Anmeldt 30. oktober 2018

Litt av en opplevelse da. God mat og rask service. Hadde vært perfekt dersom kafeen var inkludert i prisen.
Anbefaler til alle som kjører forbi dette stedet. Her finner du billige rom inkludert gratis internett..

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Andreas s
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig et mer hyggelig sted sol ligger sammen med Tesla Superchargers. Rask og hyggelig betjening, fint oppusset innvendig. Ser veldig ordentlig ut. Til og med for oss med hun var det en god opplevelse. Vi må jo sitte ute, men her var det laget en paviljong ut med varmekabler og sofaer (selvom disse var litt skitne). Og vi kunne åpne skyvevinduene for å få gjennomtrekk. Laget både for varme og kulde. Pizzaen var god - tok kun 8 minutter!! Og veldig fint for barn, og rene toaletter. Godt jobbet folkens!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, ViggiLillehammer
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Enkelt overnattingssted men med alle fasiliteter som trengs. Gratis Internett. Bra spisested ved veikro spm er i nærheten. Med lekeområde for de yngste. Fint matutvalg til og med økologisk ;-) kan anbefales for hele familien.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Leifileif
Anmeldt 16. august 2017 via mobile enheter

Anbefales hvis du skal stoppe for en rask overnatting, middag, snacks eller drivstoff fylling. Rask service. Hyggelig betjening. Mange bord for bespisning. Veldigbra salat bord. Mange ledige parkeringplasser bak kroa med egen inngang bak.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, fr0deu