“Gode kaker”

Ekspedisjonen Vertsbrygge
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Nyksund
Kjøkken: Sjømat, Norsk
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Spiste en fantastisk kake på kafeen, god service og flott beliggenhet. Hyggelig å sitte ned for en snack og en øl

Takk, Touran

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi spise god mat her til både lunsj og middag. Nydelig fiskesuppe, boknafisk, grilla tørrfisk, bakt kveite og gode kaker. Derimot det som trekker ned er servicen spesielt til jentene/damene som jobber her da de ikke møter blikket ditt når du kommer inn, sier ikke hei og overser gjestene.

2  Takk, Sirirodde
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Maten var god nok, men ikke noen wow-opplevelse(spiste grillet tørrfisk som jeg hadde hørt og lest så mye bra om). Relativt små porsjoner også. Når man betaler 390kr for en rett forventer jeg mer. Desserten bestod av svære rabarbrabiter og en bitteliten klatt med iskrem(rabarbra crumble). Servicen var heller ikke på topp, ventet lenge før noen i det hele tatt sa «hei» når vi kom inn, og vi hadde forhåndsreservert bord. Generelt lite engasjement fra de ansatte.

1  Takk, Hannehp
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

En meget god restaurant, med en spennende meny. Vi spiste både klippfisk og kveite, og kan anbefale begge. Ypperlig tilrettet, nydelig krydret, og lekkert å se på.

Kunne godt ha gitt fem stjerner, men trekker fra den ene på grunn av porsjonenes størrelse. Man får ikke mat til å bli mett av. Prisene er stive, så da kunne det holde til å bli mett av. Det gjør man ikke, og det er nødvendig med minst forrett eller dessert.

2  Takk, mortenj960
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Skulle gå Dronningruta. . Betalte for matpakke, kr 120. Brødet var var hjemmelaget og veldig godt. Det som trekker ned er at vi ikke fikk nok brød og pålegg til brødet. Jeg fikk to skiver, og den en skiven var det ikke pålegg til. Spurte servitøren om pålegg 3 ganger før jeg gav opp. Skulle heller handlet matpakken et annet sted.

Takk, 555beates

Har du vært i Ekspedisjonen Vertsbrygge? Del dine erfaringer!