“Mat med kjærlighet”

Ekspedisjonen Vertsbrygge
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Nyksund
Kjøkken: Sjømat, Norsk
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Ekspedisjonen er en perle av en restaurant og utrolig at man klarer å drive med kvalitet på et lite sted som Nyksund. Vi spiste middag 2 dager på restauranten (bodde på Holmvik Brygge) og begge kvelder var topp. Vi, 2 familier på tilsammen 7, prøvde det meste på menyen og alle var fornøyd. Store porsjoner med priser rundt 150 for forrett og drøye 300 for hovedrett.
Pluss også for stedet fikser sjokoladefontant til glutenallergikeren i vårt følge.

Takk, BullCocky

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Rett og slett en perfekt opplevelse. Betjeningen, menyen, maten og stedet var fantastisk. Jeg spiste tre retter. Resturanten ligger på en helt fantastisk lokasjon, vel verdt turen.

Takk, G6629ACthomasj
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Dyrere enn Aker Brygge. 140, - for en 0,5l øl???
130,- for et lite glass vin...
Ventet og ventet... til sulten tok skikkelig tak i magen.. Og fikk en glutenfri entrecôte (395,-!!!!!) med friterte løkringer på biffen!!! De løste det fint med å løfte vekk løkringene.. Voilaaa.... Magasjau!!
Neitakk ikke førstevalget ever again...

Takk, Ebelille
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og godt vinkart. Lokale retter, men også litt for alle ganer. Overraskende god mat på en ellers liten plass. God service.

2  Takk, tomvidarl
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Restauranten spesialiserer seg på fisk, og retten med grilla tørrfisk blei eit kulinarisk høgdepunkt på vår reise i Vesterålen. Lekkert presentert og utsøkt smak. Svært hyggeleg og hjelpsom betjening.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 890sverres

Har du vært i Ekspedisjonen Vertsbrygge? Del dine erfaringer!