Priceline
Agoda.com
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Det var sydenstemning på terrassen i et strålende nordnorsk sommervær. Vi startet med tapas og hjemmelagede pommes frites før vi fikk servert delikate kamskjell og kveite som var perfekt varmebehandlet. Angusfilet smeltet på tungen og ostefatet var rikelig. En tysk Riesling og en rød portugiser gjorde måltidet perfekt. Heldigvis hadde vi reservert rom i andre etasjen og kunne sovne til midnattsol og måseskrik.

Takk, Thomas S
Anmeldt 1. juli 2020

Etter en opplevelsesrik tur i «dronningruta» bestilte vi bord på Ekspedisjonen etter anbefaling av MIF.
Vi spiste sjømattapas som forrett, og boknafisk/lår av villsau som hovedrett.
Hyggelig atmosfære, god service og fantastisk mat.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Egil B
Anmeldt 22. mai 2020 via mobile enheter

Smakfull, lekker og god mat! Vi spiste fiskesuppe og villsau. Til dessert ostekake som var veldig god! Hyggelige ansatte. Veldig fint sted, hyggelig og lunt å sitte ute på en solrik dag. Tror nokk at det er mye turister her på sommeren, så anbefale å komme hit i ukedager/helger før fellesferien også :)

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, 29synn_vel
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Topp mat og servering. Bestilte fish & chips som møtte forventning i forhold til prisen. En restaurant som absolutt er konkurransedyktig med andre restauranter med mer sentral beliggenhet.
Ikke mange plasser i Norge som har Wagyu biff på menyen, men denne fikk jeg ikke prøvd...

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Stigobert
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Vi var innom Ekspedisjonen etter å ha gått Dronningruta. Stedet er tydeligvis populært og vi vil anbefale å bestille bord, i alle fall i høysesong.

Vi spiste ulike fiskeretter, alle må sies å være godt tilberedt både med tanke på smak og presentasjon.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Aorta67