Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Expedia.comUSD 115
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Nydelig sted, god mat og veldig greie rom. Fin stemning . Mye historie i veggene der og interessant diskusjon med flotte Laly, argentinsk jente som vi gjerne skulle ha snakket med i mange timer… Kanskje i Oslo til høsten over en kopp kaffe Geir Atle m/familie

Takk, Geir Atle K
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Beliggenheten til Holmvik Brygge og naturen rundt er helt magisk, men selve overnattingsstedet ble for meg en skuffelse. Det er en historie bak stedet og den er fin, men jeg forventet mer. Leiligheten vi hadde booket kan sammenlignes med en enkel campinghytte, svært enkelt innredet og med en veldig smal seng for et par. Frokosten var ikke noe å skryte av. Stedet er utgangspunkt for Dronningruten fra Nyksund til Stø og tilbake igjen, kan anbefale øvre sti på vei til Stø og kyststien deler av turen tilbake. Er skiltet.

Takk, N3780IVlindal
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Det startet så bra. Hyggelig mottakelse, koselige rom, god middag med hyggelige servitører på kvelden. Men frokosten ødela inntrykket. Det er greit med lite utvalg på et lite sted, men man forventet at noen følger med og fyller på når det går tomt (ost, salami, nugatti, brød..). Det virket som om servitøren på jobb denne morgenen (10.7) hadde en strategi å kun fylle på når gjestene gjorde vedkommende oppmerksomme på at noe var gått tomt. Og etterhvert ble det kleint å spørre da det virket som spørsmålene ble oppfattet som mas/misnøye. At brødet var i overkant surt og tørt, spesielt for barna, kunne settes på kontoen for uflaks, men når det hele ble avsluttet med at servitøren var direkte frekk mot et av barna når han spurte om hvor plastposene til nisten var («har du ikke øyne?»), så tenker jeg at dette ikke er en koselige plass som Holmvik Brygge verdig.

1  Takk, royk116
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Jeg var så utrolig glad for å få komme tilbake så fort igjen. Siden smittevernreglene sa vi bare kunne ferdes innlands, og jeg har pålagt avspassering i Vinterferien, så tok jeg med meg yogamatten min og dro hit. Litt uforberedt på vinterlige forhold på veien i Nord-Norge, så kom jeg og leiebilen oss vel frem. Når jeg endelig kom frem hadde jeg følelsen av å være på en røff pilegrimsferd. En sel møtte meg på vei inn. Jeg bare elsker dette stedet, og særlig rommene med badekra og deilige fellesarealer med alt man trenger tilstede. Jeg vil anbefale alle en tur hit samme når på året og samme om du er alene eller med fler. Her er det så vakkert både rundt og på selve stedet at jeg tror alle vil finne roa! Men husk å ta med deg litt mat. Frokosten var utrolig deilig og ferskt servert, men annen mat var det dårlig å få tak i!

Romtips: Husk rom i huset med badekar!!
Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, dorthesKS
Anmeldt 11. april 2021 via mobile enheter

Et veldig spesielt sted , Nyksund . Alt stengt i disse Coronatider , noe åpent i helgene . Holmvik Brygge var åpent , hyggelig vert som ga en grei pris på overnatting . Endte opp med et helt hus alene . Badstu, stuer , 5-6 soverom peis , fullt utstyrt kjøkken. Hadde vært ideelt å tatt med storfamilien hit til sommeren og bodd her . Reiser du utenom sesongen ta med reservemat.

Dato for oppholdet: april 2021
Reisetype: Reiste alene