Verdt å få med seg. Selv I regnvær.

Jeg tror man ikke kommer nærmere Danmark i denne delen av Norge. Helt fantastisk strand å bade på... les mer

Anmeldt 2 uker siden
christianl946
Bergen, Norge
FOR er PERLE av en strand 💖

Nyyyydelig plass!! Fineste stranda vi har sett i Norge 😍 Var regn og vind den dagen vi var der... les mer

Anmeldt 21. juli 2020
Norskfamilie
Ålesund, Norge

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

På åkrasanden får en Nordsjøen rett inn. Nydelig plass med lang sandstrand og turvei rett oppforbi stranden. Badeplass på sommeren og tur/rekreasjon plass resten av året.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, dolimit
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Fine sandstrand og klart van. Forventer man bare for eks. I Karibik. Do og dus er også i nærheten og korte vei til parkeringsplass.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Dirk M
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Deilige rene hvite strender mot havgapet med artige tunge gode strandstoler i spenstige farger - en fryd for øyet. Neste gang skal jeg ha med en god bok.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, jantesays
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Dette må være den fineste plass på jord! Å se solnedgangen her er helt spesielt, og den varer i flere timer. Fantastisk for hobbyfotografen!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, XxDrEvilxx
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Vi gikk kveldstur på Åkrasanden i sommer. Nydelig vær i nydelige omgivelser! Temperaturen var 28 grader i luften, og lysten til å bade ble for sterk. Det ble et deilig bad før vi kjørte hjem! En fantastisk kveld !!!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, jorunnr531