Verdt å få med seg. Selv I regnvær.

Jeg tror man ikke kommer nærmere Danmark i denne delen av Norge. Helt fantastisk strand å bade på... les mer

Anmeldt 10. juli 2021
christianl946
Bergen, Norge
Åkrastranden

Anmeldt 14. juli 2020
Q9048MAjohns
Kleppestø, Norge

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Flott strand rett ved Åkra sentrum på Karmøy. Bra parkerings muligheter. Flott tilrettelagt med stier og strand stoler. Rent og pent!☀️

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Q9048MAjohns
Anmeldt 30. januar 2020

Nydelig plass, tar du turen? Hvite strender å et forfriskende hav.
Parkering er rett ovenfor stranden.

1  Takk, sveineivind_2019
Anmeldt 31. oktober 2019 via mobile enheter

Vi ble tipset om å ta turen innom denne stranden når vi var på ferie i område, men vi hadde ikke noe god opplevelse. Det lå mye tare og søppel på egentlige alle de forskjellige strendene eller *sandene* som de lokale sier. Etter vi hadde en dårlig opplevelse på Åkrasanden så tok vi turen til stranden "Ny Mallorca" på et tettsted kalt Vea (5 minutter med bil unna Åkra). Denne stranden må være en av de flotteste i Landet. Den var helt fantastisk! Så visst du er turist på Karmøy vil jeg anbefale deg å ta turen innom dette fenomenet kalt Ny Mallorca! Stryr unna alle de lokale som prøver å lokke deg til å gå på Åkrasanden.

3  Takk, the_westcountryshit
Anmeldt 17. september 2019 via mobile enheter

Muligens Norges fineste strand. Selv om det stormer og blåser er det nydelig her. Gode turmuligheter for alle. Stranden har også blått flagg for renhet i sjøen. Temperaturen i vannet kan jo diskuteres.

Dato for opplevelse: september 2019
2  Takk, 434aghad
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

På Karmøy ligger Norges beste sandstrender.
Det ligger mange skjulte perler langs Karmøys kyst og på holmer rundt omkring. De mest populære er Sandane på Åkra.

Takk, Skaar180