Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Voringsfossen på
fra USD 2 401,54
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Et must når man skal oppleve Norge. Flott tilrettelagt område. Ta turen opp til hotellet. Det er nå blitt det fineste stedet å se fossen(e) fra.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Adventures67
Anmeldt 10. september 2018

En unik enkel naturopplevelse. Anbefaler å stoppe for en rast. Sist stoppet vi for en time og spiste medbrakt mat siden matservering over fjellet er fraværende.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, John H
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Helt nytt anlegg med en fantastisk utsikt over Måbødalen og Vøringsfossen. Tror samtlige fikk magasug da vi gikk gjennom anlegget. Mange syntes nok det var betryggende å ha en hpnd å gripe i.
Anleģget hadde flott parkeringsplass , igså for buss som vi kom med. Og et veldig bra toalettanlegg. Ikke kjør forbi dette stedet. Det er virkelig verd å ta den lille avstikkeren fra RV 7.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, gunvoro361
Anmeldt 23. august 2018

Norges mest kjente foss med et vannfall på 182 meter.
Flotte nye utsikts plattformer ved Fossli Hotell gir et fantastisk utsikt over fossen.
Bra sug i magen når en står utpå plattformen og ser rett ned i elvejuvet.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, BjR1956
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Veldig lekkert design på platået. 182 m fossefall. Kan sees fra flere kanter. Fossli hotell er også verdt et besøk. Utrolig blodslit å bygge den gang.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, hmeidell