Ulike måter å oppleve Voringsfossen på
fra USD 2 060,67
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Det er verdt et besøk innom denne attraksjonen, fin utsikt og det var god mat i kafeen ved parkeringen.

Takk, karis_rlis
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Vøringsfossen er et mektig skue der den kaster seg utfor stupet. Vi var der midt i juli og vannføringen var stor, så vi fikk valuta for pengene. Området er blitt oppgradert de siste årene, og det er godt lagt til rette for at turistene skal få en spektakulær naturopplevelse! Anbefales ++++

Takk, Moagut1
Anmeldt 8. juli 2019

Vøringsfossen var et fantastisk skue.Svært fossefall rett ned i avgrunnen..Flott utbygget utsiktplasser der alle får sett.Bra vei ned Måbødalen og,når du ser på gamle veien lurer en på hvordan buss/bil kom fram..Ta en tur dit...Anbefales

Takk, gunnarhenriksen
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Et must når man skal oppleve Norge. Flott tilrettelagt område. Ta turen opp til hotellet. Det er nå blitt det fineste stedet å se fossen(e) fra.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Adventures67
Anmeldt 10. september 2018

En unik enkel naturopplevelse. Anbefaler å stoppe for en rast. Sist stoppet vi for en time og spiste medbrakt mat siden matservering over fjellet er fraværende.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, John H