“Aure ein sikker vinnar”

Halne Fjellstugu
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Maurset
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

På veg over Hardangervidda høver det med middag på Halne. Dei serverer steikt aure som kjem frå Halnefjorden.
Sprøstekt, velsmakande og så rask servering at du skjønar at fisken er steikt nett til deg.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Oddvar S

Anmeldt 22. juli 2018

Total var vi 15 karer i alderen pluss/minus 50 som feiret den enes 50 årsdag. Helgen begynte med at verten Geirmund møtte oss på tunet fredag med en leskende drikk og gjennomgang av hans program for helgen. Ble så en uforglemmelig middag i naustet til"Halnekongen"med åpne dører ut mot Halnefjorden. Naturen helt fantastisk og maten enda bedre. En tre retter vi ikke glemmer -smakfullt og med lokale råvarer. Lørdag med Halnekongen til andre enden av Halnefjorden for fiske i elva Skaupa. Dessverre var denne "tørr" pga det fine været denne sommeren. Til lunsj møtte jellstugu opp med koldtbord med spekemat og alt tilbehør. Midt i blinken for sultne karer. Så tilbake til Fjellstugu og festmiddag på lørdagskvelden- og hvilken mat. Det var nesten så kara slikket tallerken. Så alt i alt en uforglemmelig helg.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Børre A
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Spiste her med familien i dag.
Beliggenheten er fantastisk. Men maten, service og prisen var elendig
Komlemiddagen jeg bestilte var rett og slett begredelig.
Over 200,- for 2 bittesmå komler som ikke var gode på smak og et lite kjøttstykke.
Service var dårlig.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Thomas J
Anmeldt 11. september 2017

Fjellstua ligger fint til på Hardangervidda. Når vi er på fjellet er det rømmegrøt som står på ønskelista, men den vi fikk servert her var elendig. Smakte ikke rømme, men mer en fløyelsgrøt. Dyrt var det også

Dato for besøk: september 2017
Takk, BenteH543
Anmeldt 26. juli 2017

Vi hadde funnet stedet på nettet, visste vi skulle overnatte på vidda en natt da vi var på vei til Bergen fra Vestfold. To små barn og to voksne, fikk leie en liten hytte. Veldig grei og koselig hytte, fint og rent. Nye dyner og puter, og trekk på for beskyttelse (man må leie sengetøy eller ha med selv, eller soveposer). Veldig koselig betjening! Maten var grei, hadde forventet litt mer gourmet, men absolutt OK. Kjempekoselig lokaler å spise i. Frokosten var også grei, selv om det ville vært bedre med hjemmebakt brød/rundstykker. Et fint stopp på veien, og vi kommer gjerne igjen. Tok en fin tur på fjellet etter middag, moro for hele familien.

Dato for besøk: juli 2017
2  Takk, VGBergen

Har du vært i Halne Fjellstugu? Del dine erfaringer!