“Heilt på vidda”

Halne Fjellstugu
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Maurset
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 21. april 2019 via mobile enheter

Kjempe god mat og for en fantastisk utsikt. Vi var kjempe fornøyd med oppholdet. Var her også for ett par år siden. Maten og servicen var like god den gangen også. Vi vil komme tilbake stå på langeren. Gå tur, nyt den vakre naturen

Dato for besøk: april 2019
Takk, Wenche P

Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Halne ligger vakkert til ved vannet.
Det er hyggelige betjening her.
Maten er skikkelig god. Lokalproduserte råvarer og hjemmelaga preg trekker opp.
Grei overnatting i hytter.

Takk, torj623
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Tre små kjøttkaker, to poteter og vasne grønnsaker til 195,- kroner.
Ikke noe å bli mett av for voksne folk.
Får likevel grei karakter fordi maten SMAKER veldig godt. God saus og gode kjøttkaker.
Synd at porsjonene er så små at vi ikke kommer til å spise middag her igjen.
Pris og porsjonsstørrelse står IKKE i stil til hverandre.

Takk, Journey92266
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk helg på Halne Fjellstugu. Nydelig mat, veldig god service og flott atmosfære. Vi kommer tilbake.

Takk, Eirik M
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Tusen takk til et usedvanlig hyggelig vertskap for noen uforglemmelige dager helt på vidda ;-) Vi vil aldri glemme mottakelsen vi fikk på jakt- og fiskeforeningens hytte. Etter en fin dag på tur med Halnekongen og fottur inne på vidda smakte det virkelig med god mat og godt i glasset. Med fint vær, nydelige 3-retters middager hver kveld og gode senger kunne vi ikke fått det bedre :-) PS: frokosten var også god

Takk, Marianne Ø

Har du vært i Halne Fjellstugu? Del dine erfaringer!