“Middag!”

Halne Fjellstugu
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Maurset
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Søndag ettermiddag . Rømmegrøt som man forsynte seg av selv ! Flott hvis den hadde smakt av rømme Mye melsmak !!
Viltkarbonader - kompakte, men OK. Sausen igjen mye melsmak !
Treg servering
Var bedre med de forrige driverne !
Men lykke til - trenger et bra sted på vidden !

Dato for besøk: juni 2019
Takk, grethe

Anmeldt 7. mai 2019 via mobile enheter

Vi hadde to fantastiske overnattinger på Halne. Dobbeltrom med gode madrasser og gode dyner. Tre retters middag begge dager med lokale råvarer. Anbefales

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Hcjekk
Anmeldt 21. april 2019 via mobile enheter

Kjempe god mat og for en fantastisk utsikt. Vi var kjempe fornøyd med oppholdet. Var her også for ett par år siden. Maten og servicen var like god den gangen også. Vi vil komme tilbake stå på langeren. Gå tur, nyt den vakre naturen

Dato for besøk: april 2019
Takk, Wenche P
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Halne ligger vakkert til ved vannet.
Det er hyggelige betjening her.
Maten er skikkelig god. Lokalproduserte råvarer og hjemmelaga preg trekker opp.
Grei overnatting i hytter.

Dato for besøk: august 2018
Takk, torj623
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Tre små kjøttkaker, to poteter og vasne grønnsaker til 195,- kroner.
Ikke noe å bli mett av for voksne folk.
Får likevel grei karakter fordi maten SMAKER veldig godt. God saus og gode kjøttkaker.
Synd at porsjonene er så små at vi ikke kommer til å spise middag her igjen.
Pris og porsjonsstørrelse står IKKE i stil til hverandre.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Journey92266

Har du vært i Halne Fjellstugu? Del dine erfaringer!