“Kort og godt opphold på Halne”
Anmeldelse av Halne Fjellstugu

Halne Fjellstugu
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Maurset
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Enkelt rom med køyseng og alt vi trengte. Utrolig koselige fellesarealer og flott frokost/middagssal.

Betjeningen var hyggelige og vennlige. Under dette oppholder kom vi sent og ønsket ikke middag, men neste gang skal det absolutt prøves. Frokosten var enkel, men smakful. Brødet var fersk og godt. Veldig hyggelig frokostvertinne, og pluss for at de kom rundt med påfyll på kaffen.

Tusen takk, vi kommer gjerne igjen!

Takk, siri r

Anmeldt 19. juli 2021

Super god mat og veldig hyggelig betjening
Spiste fjellburger og vaffel
favoritt platsen på Hardangervidda !

Takk, O9003LJrobint
Anmeldt 15. juli 2021

En gang var Halne stedet vi stoppet for nydelig mat og herlig betjening. Nye eiere har sørget for at alt er snudd opp ned. Elendig mat, sur betjening og dyrt i forhold til det en får. Alle i familien er enig, vi kommer ikke igjen. Trist.

Takk, Anna195755
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Kjempeflott opphold på Halne Fjellstugu. Nydelig mat, ypperlig service og meget hyggelig betjening. Kommer tilbake.

1  Takk, FarAway38142574303
Anmeldt 7. juli 2021

Vi reiste te Halne Fjellstugu i noen dager. Fikk låne sykler og syklet fra Haugastøl, Finse, Hallingskeid, Myrdal og ned te Flåm i et fantastisk og variert landskap med flotte fossefall, fossestryk og gruset vei heile veien. Returnerte med Flåmbanen og med tog tilbake te Haugastøl! Tilbake til Halne og 3-retters mat som smakte fortreffelig! Ein tur og opplevelse som eg vil sterkt anbefale

Takk, susannefA2975TB

Har du vært i Halne Fjellstugu? Del dine erfaringer!