eDreams
Agoda.comUSD 394
Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Topp opphold, hyggelig og hjelpsomt vertskap .
Sjøhusene har gode senger og det utstyr man trenger.
Lofoten på sitt beste. Flott middag på MarenAnna var inisiert fra Reinefjorden sjøhus.
Storslått natur og OK vær. Et minne for livet

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Kåre A H
Anmeldt 9. august 2018

Vi var to par med to barn. Fant tilfeldig denne overnattingsplassen etter å ha vært på Å en noe regntung dag. Ble møtt av en hyggelig (svensk) resepsjonist og fikk leie sjøhuset "festhælen". Ble positivt overrasket. Stor stue/kjøkken i rustikk stil, men utstyrt med alt det nødvendige for et flott opphold. 2 soverom samt en hems. Vinduer/dører og utsikt ut mot Lofotfjellene inne i en lun vik. Stoler og bord på kaia utenfor terrassedøren. Ingen TV, men meget god WIFI. Våknet opp neste morgen til fantastisk vær og DET postkortbildet. Neste gang jeg drar til Lofoten, er jeg ikke i tvil om hvor jeg vil overnatte, håper bare de har plass til meg. Et ypperlig utgangspunkt for å utforske Lofoten ytterligere. Har et ønske til neste gang: at skal være mulig å få kjøpt tørrfisk (som ikke er pakket inn i plast), gjerne en råskjæring :)

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Oddleif N
Anmeldt 11. juni 2018 via mobile enheter

Vi var to ektepar fra Mo i Rana som bodde der to døgn i begynnelsen av juni. Været var heller dårlig, men oppholdet ble meget vellykket, ikke minst fordi kvaliteten på rorbuene er så god. Nytt rorbuanlegg med topp utsikt og god service.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, LHJuvik
Anna w, Leder  på Reinefjorden Sjøhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2018

Hei LH Juvik,

Tusen hjertelig takk for at dere brukte tid på å gi oss en anmeldelse, og en meget positiv sådan!! Det er vi veldig takkenemlig for.
Selv om været kanskje ikke var på topp, som av og til skjer her i Lofoten :) er det godt å høre at dere koste dere innendørs i våre nye of moderne rorbuer.

Hvis dere tar turen over fjorden igjen er dere hjertelig velkommen tilbake!!

Ha en fortsatt god sommer.

Anmeldt 18. mai 2018 via mobile enheter

Dette er vel det fineste stedet jeg har tilbrakt netter på i Norge. Vi booket oss inn i en av leilighetene deres som oser av luksus samtidig som du beholder enkelheten som er etterlengtet for å føle roen. Finner du ikke roen med en bok i hånden og noe godt i glasset foran et stort glassvindu hvor du titter ut på noe som hører hjemme på et postkort, kan du egentlig bare gi opp. Er du i området, burde du uten tvil booke deg inn i leilighet nr 1 på dette idylliske paradiset

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, tommyl697

Hei Tommy,

Det er med stor glede vi leser din flotte omtale om anlegget vårt og opplevelsen deres i Lofoten, og vi setter stor pris på at dere ønsker å dele det med andre. Det du beskriver som luksus og enkelhet er akkurat det vi ønsker at våre gjester skall føle når de bor hos oss.
Vi har siden dag 1 jobbet hardt for å nå dit vi er, og skall også i fremtiden gjøre vårt beste for å holde på dette.

Dere bodde i en av våre absolutt flotteste leiligheter "Klippfiskbrygga 1" som ligger helt for seg selv, og med en utsikt som du beskriver som et postkort. Vi håper at også andre gjester kommer å få oppleve det samme som dere.
Selv om ikke solen skinner hver dag er det allikevel herlig å kunne sitte inne i en god stol og bare føle naturen "inne i stua" om det er storm, nordlys, regn eller solskinn spiller ingen rolle!!

Hvis dere tar turen til Lofoten igjen så håper jeg at dere finner veien tilbake til oss :)

Ha en fortsatt god sommer!

Anmeldt 11. mai 2018

Besøkte Reinefjorden sjøhus i perioden 3-6. Mai. Dette er Lofoten på sitt beste. Flott beliggenhet med storslått natur. Et godt utgangspunkt for å prøve sjøfiske eller gå på fjelltur. Anlegget er nytt og velutstyrt. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Svein J
Anna w, Daglig leder på Reinefjorden Sjøhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2018

Hei Svein,

Vi er utrolig takkenemlig for den flotte omtalen og vi skall gjøre vårt ytterste for å fortsette sånn!! Beliggenheten er unik og naturen rundt blir vi aldri lei av. Du vet hvor du finner oss for neste Lofoten-tur!

Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen, Anna Wallinder - hotelsjef