Priceline
eDreams
Agoda.com
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelig overnattingssted med alt du trenger til å ordne mat selv. Lyst og moderne. Litt trangt bad, toalettet knirket fælt og sengene var litt for myke for min smak - men kjøkkenet var utstyrt med alt vi trengte og vi fikk god service fra den hyggelige, svenske damen i resepsjonen. Det var rent og ryddig over alt. Vi kom på sykkel, og skulle nok ønske stedet lå litt nærmere butikken, men vi hadde et veldig fint opphold og har ingen problemer med å anbefale andre å overnatte her!

Romtips: De har presskanne til kaffe.
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 366karianneh
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Dette er et av de beste overnattingsstedene vi har besøkt. Foruten nydelig utsikt, er det topp standard på alt fra rengjøring, innredning og service. Imøtekommende og vennlig personale. Flotte rorbuer med stor og god uteplass. Og kveldssol! Anbefales varmt.

Takk, Hildekri
Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Dette anbefales på det sterkeste! Nydelig plass, rent & pent og ryddig. En fantastisk utsikt som tar pusten fra deg. God parkering og kort vei til Reines fasiliteter. Mange fine fjellturer innen kort avstand.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, kurtgul
Anmeldt 6. februar 2021

Selv om vi bor i Lofoten, liker vi reise rundt om på alle plasser å sjekke ut våre vakre forhold.
Reinefjorden rorbuer var helt fantastisk, utsikten upåklagelig, senger myke og gode-rent og pent samt innredning i tøff og moderne stil hvor den eldre ‘sjarmen er bevart.
Vi hadde med ei utrolig hyggelig resepsjonist å gjøre, ( Sofia ) hvor vi egentlig skulle leie sjøhus, men siden det var to etasjer og vi hadde ei lita som skulle i trappen, så klarte vi ikke slå oss helt til ro og fikk ombooket til ei nydelig rorbu igjen.
Alt var verdt ei krone.

Jeg vil nok også oppleve denne plassen om sommeren da vi har mørketid og begrenset med lys om dagene.

Kommer absolutt tilbake!!

/Kine med familie

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, Kine A
Anmeldt 17. juli 2020

Koselig stor og moderne rorbu. Store rom og fin terrasse med hagemøbler slik at en kan nye den storslåtte utsikten.

Super beliggenhet på Moskenes nært Reine og andre aktiviteter. Hyggelig betjening, anbefales.

2  Takk, VibekeX