Hilde Marie
2,0 av 5 boblerAnmeldt 12. juli 2020via mobile enheter
Eliassen Rorbuer, MarketingEliassen Rorbuer, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 21. juli 2020
Kjære Hilde,

takk for anmeldelsen din etter oppholdet ditt på Eliassen Rorbuer.

Det var leit å høre at oppholdet hos oss har ikke fullført dine forventninger. Vi tar tilbakemeldinger fra våre gjester på alvor, og prøver stadig å forbedre alle våre rorbuer. Det stemmer at vi tilbyr rorbuer i forskjellige standarder og prisnivåer. For de beste og fineste rorbuene vil vil anbefale å booke noen av våre Superior enheter.

Med vennlig hilsen,

67.2 km fra Eliassen Rorbuer
67.3 km fra Eliassen Rorbuer
Se flere hoteller i Hamnoy
Anmeldt 2. juni 2019

Fint beliggende rorbuer, stille og fredelig. Rorbuene er godt utstyrt til det man trenger. Kunne kanskje ønsket oss litt varme i yttergang for tørking av tøy og støvler.
Wifi fungerte greit, savnet ikke TV, men en radio hadde vært greit å ha.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Stein Erik V
EliassenRorbuer, Receptionschef på Eliassen Rorbuer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2019

Hei Stein Erik!

Tack för din recension, en god idé för oss att införskaffa något för torkning, samma gällande radio.
Varmt välkommen tillbaka till oss!

Vänliga hälsningar
Linnea

Anmeldt 25. mai 2019 via mobile enheter

Flotte omgivelser og trivelige hytter. Innsjekk og utsjekk på app gikk problemfritt. Ren romslig og koselig stue og kjøkkenkrok med ny innredning. Internettet var topp, sengene likeså. Varmen var ok, men kaldt på gulvene i alle rom. Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: mai 2019
2  Takk, 845geirj

Hej 845geirj!

Tack för din recension och gott att höra att ni trivdes hos oss och uppskattade vårat checkin/ut system.
Ni är varmt välkomna tillbaka till oss!

Vänliga hälsningar
Linnea

Anmeldt 14. mai 2018

Eliassen rorbuer har en fantastisk beliggenhet. Er det din første tur til Lofoten, så anbefaler jeg fly til Evenes og ta bil via Sortland. Det vil si kjør 85 til Fv82 og ta så fergen Melbu til Fiskbøl. Dette er en cirka 5 timers tur, men du angrer ikke. Eliassen rorbuer er ryddig og pen. Gode senger og som nevnt fantastisk beliggenhet.

Romtips: Rorbuene som ligger på kaien 1-5
Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Jossen
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Viktig å poengtere at vi bodde i fiskemottaket som de stort sett ikke leier ut. Dette fordi vi var sent ute med å bestille. Helt OK standard, men vi vet at rorbuene er en helt annen liga. Lurt med sov i ro i øra for her jatter måkene hele natta under midnattsola.. Kanskje ikke verdt pengene hvis man får tilbud om fiskemottaket, burde være rimeligere pga relativt slitent bad og kjøkken..

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Kamilla B
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Bodde et par netter i "fiskemottaket" hos Eliassen Rorbuer. Et hyggelig sted, ryddig og rent med god seng. Er man var for lyder om natten kan sov i ro i ørene være en fordel å bruke pga. måkeskrik o rama. Totaltsett et hyggelig overnattingssted.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 596joachimk