Margaret V
5,0 av 5 boblerAnmeldt 25. juli 2020via mobile enheter
Eliassen Rorbuer, MarketingEliassen Rorbuer, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 27. juli 2020
Kjære Margaret,

tusen takk for den fantastiske anmeldelsen din! :-)

Så bra at du var fornøyd med oppholdet på Eliassen Rorbuer, vi setter stor pris på denne tilbakemeldingen.

Velkommen tilbake!

• Hotels.com
0.0 km fra Eliassen Rorbuer
67.2 km fra Eliassen Rorbuer
Restaurant
The beauty of this place is simply staggering - tunliweb.no
  • eDreams
  • Agoda.com
1.1 km fra Eliassen Rorbuer
Se flere hoteller i Hamnoy
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi leide rorbu på Hamnøy, nær Reine. Eliassen rorbuer har mange rorbuer å velge mellom. Vi bodde i Marybua, som er en av de eldste. Vi hadde 2 soverom med køyesenger, bad og stue/kjøkken. Godt med kjøkkenutstyr, greie møbler og bad med dusj og varmekabler i gulvet. Gode madrasser i sengene. Håndduker, sengetøy og sluttvask var inkludert i prisen.
Denne sommeren holdt de på med utvidelse av anlegget, så det var en del byggearbeider på dagtid, som medførte noe støy og støv, men neste sommer kommer det til å være enda fler og nye rorbuer å velge mellom hos Eliassen rorbuer. Personalet var veldig imøtekommende og hjelpsomme.

Takk, Ambassador729726
Eliassen Rorbuer, Marketing på Eliassen Rorbuer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Kjære Gjest,

tusen takk for den veldig fine anmeldelsen din.

Vi er veldig fornøyd med å høre at dere hadde et fint opphold hos, og dere er hjertelig velkommen tilbake når alle av de nye enhetene blir på plass. Utsikten mot Reinefjorden fra disse blir nydelig! :-)

Milan, Eliassen Rorbuer

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde her i en uke. Rorbuen vi fikk tildelt var nedslitt og skitten. Enkle grep i selve hytten kunne gjort oppholdet bedre: Renhold, mørkleggende gardiner og en kaffekanne (kaffemaskinen slo seg av etter en kort stund). Ingen vindu mot havet og «terrasse» mot parkeringsplass og søppelcontainer. Vi forstår tradisjonelle rorbuer er rustikke og bildene på nett fremstår sjarmerende, men tilsvarte ikke til realiteten og prisklasse. Muligens andre rorbuer har mer oppdatert interiør og tilbyr bedre opplevelser. Ingen oppvaskmaskin(apropo bærekraft og oppfordring til sparsommelig varmt vannsbruk en relativ enkel oppdatering som vil være gunstig). Vi forlot stedet med følelsen av å ha gått litt i turistfella. Skal du til Lofoten fant vi rimeligere steder som tilbyr samme rorbu og hav opplevelse samt nærhet til fantastiske tur muligheter og severdigheter.

1  Takk, HildeMF

Kjære Hilde,

takk for anmeldelsen din etter oppholdet ditt på Eliassen Rorbuer.

Det var leit å høre at oppholdet hos oss har ikke fullført dine forventninger. Vi tar tilbakemeldinger fra våre gjester på alvor, og prøver stadig å forbedre alle våre rorbuer. Det stemmer at vi tilbyr rorbuer i forskjellige standarder og prisnivåer. For de beste og fineste rorbuene vil vil anbefale å booke noen av våre Superior enheter.

Milan, Eliassen Rorbuer Team

Anmeldt 2. juni 2019

Fint beliggende rorbuer, stille og fredelig. Rorbuene er godt utstyrt til det man trenger. Kunne kanskje ønsket oss litt varme i yttergang for tørking av tøy og støvler.
Wifi fungerte greit, savnet ikke TV, men en radio hadde vært greit å ha.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Stein Erik V
EliassenRorbuer, Receptionschef på Eliassen Rorbuer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2019

Hei Stein Erik!

Tack för din recension, en god idé för oss att införskaffa något för torkning, samma gällande radio.
Varmt välkommen tillbaka till oss!

Vänliga hälsningar
Linnea

Anmeldt 25. mai 2019 via mobile enheter

Flotte omgivelser og trivelige hytter. Innsjekk og utsjekk på app gikk problemfritt. Ren romslig og koselig stue og kjøkkenkrok med ny innredning. Internettet var topp, sengene likeså. Varmen var ok, men kaldt på gulvene i alle rom. Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: mai 2019
2  Takk, 845geirj

Hej 845geirj!

Tack för din recension och gott att höra att ni trivdes hos oss och uppskattade vårat checkin/ut system.
Ni är varmt välkomna tillbaka till oss!

Vänliga hälsningar
Linnea

Anmeldt 14. mai 2018

Eliassen rorbuer har en fantastisk beliggenhet. Er det din første tur til Lofoten, så anbefaler jeg fly til Evenes og ta bil via Sortland. Det vil si kjør 85 til Fv82 og ta så fergen Melbu til Fiskbøl. Dette er en cirka 5 timers tur, men du angrer ikke. Eliassen rorbuer er ryddig og pen. Gode senger og som nevnt fantastisk beliggenhet.

Romtips: Rorbuene som ligger på kaien 1-5
Dato for oppholdet: mai 2018