Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 18.08.22
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Fine rorbuer. Prisen er som den er. Men én utrulig fin/vakker plass og overnatte. Rolig og bekvemt. Restaurant med utrolig god mat og flott service. Kvalkjøtt anbefales. Fint for dyr, noe vi trengte da vi har to hunder med oss på reise. Lofoten er Lofoten. Fjell og smale veier men et maturskjønt landskap. Noe og absolutt oppleve. Selv om jeg er ifra nordnorge selv så er det veldig fint og ta turen innom Lofoten. Takket være korona tar jeg også turen igjennom mitt landskap. Kanskje ikke for alle og envær men for de inntreserte er dette et must. God tur til alle nykommere. Visst været er bra er alt bra

Romtips: God tid. Planlegge. Ta overnatting nært å. Lofoten
Takk, Øystein K
Eliassen Rorbuer, Markedsføring på Eliassen Rorbuer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2021

Kjære Øystein,

tusen takk for den fine tilbakemeldingen!

Vi er glad for at du likte beliggenheten og maten. Ja Lofoten er en unik plass, og naturen skifter fra minutt til minutt. Hvis man har tiden til det skal man bare stoppe opp å nyte, for det er noe nytt å se rundt hver smale sving.

Det finnes ikke dårlig vær som du veit, og denne sommeren har vi virkelig fått kjenne på naturkreftene.

Vi ønsker deg på gjensyn hos oss, med vennlig hilsen Eliassen Rorbuer.

Anmeldt 13. september 2020

Hadde bestilt en rorbu for 3 personer, og denne var iskald da vi ankom stedet. Resepsjon løste dette ved å plassere oss i en leilighet, betydelig større enn rorbua. Det funket for oss, men vi skulle ønske vi kunne beholde rorbua da vi opprinnelig hadde bestilt dette, hvor vi egentlig så for oss å fyre i peisen. Veldig lytt inn til naboleilighet. Gode senger, fantastisk utsikt.

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, Nicoline S
Eliassen Rorbuer, Marketing på Eliassen Rorbuer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2020

Hei!

Tusen takk for denne anmeldelsen :-) Vi beklager for situasjonen som oppsto ved ankomst med at varmen ikke hadde vært slått på i rorbua. Vi håper at dere hadde et fint opphold i den leiligheten dere fikk tildelt istedenfor, og dere er hjertelig velkommen tilbake.

Eliassen Rorbuer Team

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Booket oss inn på Eliassen Rorbuer etter flere gode tilbakemeldinger. Informasjon på forhånd og innsjekk gikk smertefritt! Genialt med app til å styre alt. Så over til det som ikke er så bra. Mister noe under sofa, og når man begynner å lete etter dette, finner jeg ikke det jeg leter etter. Men her finnes alt du trenger til en liten snack på kvelden. Der har du pølsebiter og potetgull, sammen med en tomflaske og mye støv. På badet finner vi en brukt snuspose under vasken på gulvet. Påpeker dette i resepsjonen, og får beskjed om at dette må de sjekke opp. Ikke hørt noe mer fra vertskapet etter dette. Sengene er også ett kapittel for seg selv. Bor mye på hotell/ute med jobben, og har aldri sovet dårligere

Takk, MartinKristoffer
Eliassen Rorbuer, Marketing på Eliassen Rorbuer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2020

Kjære Martin,

tusen takk for din anmeldelse.

Vi beklager for at renhold av rorbua under sofaen i stua var såpass dårlig som du beskriver, samt en brukt snus på badet. Dette er selvfølgelig helt uakseptabelt, og en svikt på våre renholdsrutiner. Vi har tatt dette videre med hele teamet. Tusen takk for din tilbakemelding, vi har behov for ærlige tilbakemeldinger for å kunne forbedre oss i framtiden.

Eliassen Rorbuer Team

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk hjelpsomhet og service ift booking, endringer, utsjekk og innsjekk.
Fine rorbuer til god pris.
Ryddig og rent. God plass, gode senger.
5 min kjøring til Reine sentrum. Koselige restauranter i nærheten.

Takk, MargaretV269
Eliassen Rorbuer, Marketing på Eliassen Rorbuer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Kjære Margaret,

tusen takk for den fantastiske anmeldelsen din! :-)

Så bra at du var fornøyd med oppholdet på Eliassen Rorbuer, vi setter stor pris på denne tilbakemeldingen.

Velkommen tilbake!

Milan, Eliassen Rorbuer

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi leide rorbu på Hamnøy, nær Reine. Eliassen rorbuer har mange rorbuer å velge mellom. Vi bodde i Marybua, som er en av de eldste. Vi hadde 2 soverom med køyesenger, bad og stue/kjøkken. Godt med kjøkkenutstyr, greie møbler og bad med dusj og varmekabler i gulvet. Gode madrasser i sengene. Håndduker, sengetøy og sluttvask var inkludert i prisen.
Denne sommeren holdt de på med utvidelse av anlegget, så det var en del byggearbeider på dagtid, som medførte noe støy og støv, men neste sommer kommer det til å være enda fler og nye rorbuer å velge mellom hos Eliassen rorbuer. Personalet var veldig imøtekommende og hjelpsomme.

Takk, Ambassador729726
Eliassen Rorbuer, Marketing på Eliassen Rorbuer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Kjære Gjest,

tusen takk for den veldig fine anmeldelsen din.

Vi er veldig fornøyd med å høre at dere hadde et fint opphold hos, og dere er hjertelig velkommen tilbake når alle av de nye enhetene blir på plass. Utsikten mot Reinefjorden fra disse blir nydelig! :-)

Milan, Eliassen Rorbuer