Gratis avbestilling frem til 18.08.22
Gratis avbestilling frem til 18.08.22
eDreams
Agoda.comUSD 276
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Enkelt å finne frem, vennlig velkomst og god standard. God parkering rett utenfor døra. De har en bra app som inneholder mye informasjon som fergetider, innsjekk etc. Og må nevnes at det er en veldig bra restaurant som ligger i tilknytning til rorbuene. Kan være en fordel å bestille bord.

Romtips: Lurt å booke bord på restauranten
Takk, Morten K
Eliassen Rorbuer, Markedsføring på Eliassen Rorbuer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2021

Kjære Morten

tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen.
Vi anstrenger oss for å gi gjestene våre den beste opplevelsen, og det er godt å høre at det lykkes :)

Enda en gang tusen takk, og velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen Eliassen Rorbuer

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Fin rorbu som lå helt ute på bryggekanten. Rent og fint over alt. Veldig hyggelig betjening som var imøtekommende og hadde svar på alt om Lofoten. Perfekt for barna og kunne fiske fra bryggekanten. Frokosten var god og enkel. Stort pluss er at de har elbillader. Var ikke noe støy å høre fra rorbuene som lå vegg i vegg.

Takk, Jornvidar

Kjære Jørn Vidar,

tusen takk for den flotte tilbakemeldingen din!

Vi er glad for å høre at dere hadde et fint opphold hos oss, og ønsker dere hjertelig velkommen igjen ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen Eliassen Rorbuer

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Fine rorbuer. Prisen er som den er. Men én utrulig fin/vakker plass og overnatte. Rolig og bekvemt. Restaurant med utrolig god mat og flott service. Kvalkjøtt anbefales. Fint for dyr, noe vi trengte da vi har to hunder med oss på reise. Lofoten er Lofoten. Fjell og smale veier men et maturskjønt landskap. Noe og absolutt oppleve. Selv om jeg er ifra nordnorge selv så er det veldig fint og ta turen innom Lofoten. Takket være korona tar jeg også turen igjennom mitt landskap. Kanskje ikke for alle og envær men for de inntreserte er dette et must. God tur til alle nykommere. Visst været er bra er alt bra

Romtips: God tid. Planlegge. Ta overnatting nært å. Lofoten
Takk, Øystein K

Kjære Øystein,

tusen takk for den fine tilbakemeldingen!

Vi er glad for at du likte beliggenheten og maten. Ja Lofoten er en unik plass, og naturen skifter fra minutt til minutt. Hvis man har tiden til det skal man bare stoppe opp å nyte, for det er noe nytt å se rundt hver smale sving.

Det finnes ikke dårlig vær som du veit, og denne sommeren har vi virkelig fått kjenne på naturkreftene.

Vi ønsker deg på gjensyn hos oss, med vennlig hilsen Eliassen Rorbuer.

Anmeldt 13. september 2020

Hadde bestilt en rorbu for 3 personer, og denne var iskald da vi ankom stedet. Resepsjon løste dette ved å plassere oss i en leilighet, betydelig større enn rorbua. Det funket for oss, men vi skulle ønske vi kunne beholde rorbua da vi opprinnelig hadde bestilt dette, hvor vi egentlig så for oss å fyre i peisen. Veldig lytt inn til naboleilighet. Gode senger, fantastisk utsikt.

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, Nicoline S
Eliassen Rorbuer, Marketing på Eliassen Rorbuer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2020

Hei!

Tusen takk for denne anmeldelsen :-) Vi beklager for situasjonen som oppsto ved ankomst med at varmen ikke hadde vært slått på i rorbua. Vi håper at dere hadde et fint opphold i den leiligheten dere fikk tildelt istedenfor, og dere er hjertelig velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen,

Eliassen Rorbuer Team

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Booket oss inn på Eliassen Rorbuer etter flere gode tilbakemeldinger. Informasjon på forhånd og innsjekk gikk smertefritt! Genialt med app til å styre alt. Så over til det som ikke er så bra. Mister noe under sofa, og når man begynner å lete etter dette, finner jeg ikke det jeg leter etter. Men her finnes alt du trenger til en liten snack på kvelden. Der har du pølsebiter og potetgull, sammen med en tomflaske og mye støv. På badet finner vi en brukt snuspose under vasken på gulvet. Påpeker dette i resepsjonen, og får beskjed om at dette må de sjekke opp. Ikke hørt noe mer fra vertskapet etter dette. Sengene er også ett kapittel for seg selv. Bor mye på hotell/ute med jobben, og har aldri sovet dårligere

Takk, MartinKristoffer
Eliassen Rorbuer, Marketing på Eliassen Rorbuer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2020

Kjære Martin,

tusen takk for din anmeldelse.

Vi beklager for at renhold av rorbua under sofaen i stua var såpass dårlig som du beskriver, samt en brukt snus på badet. Dette er selvfølgelig helt uakseptabelt, og en svikt på våre renholdsrutiner. Vi har tatt dette videre med hele teamet. Tusen takk for din tilbakemelding, vi har behov for ærlige tilbakemeldinger for å kunne forbedre oss i framtiden.

Med vennlig hilsen,

Eliassen Rorbuer Team