Expedia.comUSD 142
Lol.travel
Agoda.comUSD 142
Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Vi kom mange timer for tidlig til innsjekk, men fikk allikevel lov til å sjekke inn, i tillegg til at vi fikk oppgradert til en rorbue med utsikt. Rorbuen var moderne, stor, fresh og ren. Senga var stor og god. Et lite minus var at det gikk folk forbi på brygga hele tiden (hadde nr. 46) slik at det ble litt lite privatliv om man ville se ut. Fin beliggenhet dersom man skal ta ferja til Bodø (ca. 15 min å kjøre). Veldig fint område av Lofoten.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, emmatgn
Eliassen Rorbuer, Marketing på Eliassen Rorbuer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2021

Hei Emma og tusen takk for din fantastiske anmeldelse! Vi er kjempeglad til å høre at dere hadde et fint opphold hos oss, og dere er hjertelig velkommen tilbake :)

Med vennlig hilsen,
Eliassen Rorbuer Team

Anmeldt 18. august 2021

Veldig fin rorbu å bo i, flott personale og fin størrelse på rorbuene! Det eneste negative er sikkerheten til køyesengene. Utrolig lett å falle ned uten gitter på øverkøya. Gir 7/10 stjerner etter dårlig utsikt og sikkerhet fra vår rorbu.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 1katarinai
Eliassen Rorbuer, Markedsføring på Eliassen Rorbuer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2021

Hei og tusen takk for den fine tilbakemeldingen :)

Det er godt at du nevner utsikten, vi har nemlig over 100 rorbuer i ulik standard. Noen er frittstående andre er vegg i vegg. Noen er leiligheter, og ikke alle har utsikt mot vannet. Det er viktig å undersøke bookingen godt før man bestiller, slik at man er sikret rorbuen man drømmer om!

igjen tusen takk, og velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen,
Eliassen Rorbuer

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Enkelt å finne frem, vennlig velkomst og god standard. God parkering rett utenfor døra. De har en bra app som inneholder mye informasjon som fergetider, innsjekk etc. Og må nevnes at det er en veldig bra restaurant som ligger i tilknytning til rorbuene. Kan være en fordel å bestille bord.

Romtips: Lurt å booke bord på restauranten
Takk, Morten K

Kjære Morten

tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen.
Vi anstrenger oss for å gi gjestene våre den beste opplevelsen, og det er godt å høre at det lykkes :)

Enda en gang tusen takk, og velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen Eliassen Rorbuer

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Fin rorbu som lå helt ute på bryggekanten. Rent og fint over alt. Veldig hyggelig betjening som var imøtekommende og hadde svar på alt om Lofoten. Perfekt for barna og kunne fiske fra bryggekanten. Frokosten var god og enkel. Stort pluss er at de har elbillader. Var ikke noe støy å høre fra rorbuene som lå vegg i vegg.

Takk, Jornvidar

Kjære Jørn Vidar,

tusen takk for den flotte tilbakemeldingen din!

Vi er glad for å høre at dere hadde et fint opphold hos oss, og ønsker dere hjertelig velkommen igjen ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen Eliassen Rorbuer

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Fine rorbuer. Prisen er som den er. Men én utrulig fin/vakker plass og overnatte. Rolig og bekvemt. Restaurant med utrolig god mat og flott service. Kvalkjøtt anbefales. Fint for dyr, noe vi trengte da vi har to hunder med oss på reise. Lofoten er Lofoten. Fjell og smale veier men et maturskjønt landskap. Noe og absolutt oppleve. Selv om jeg er ifra nordnorge selv så er det veldig fint og ta turen innom Lofoten. Takket være korona tar jeg også turen igjennom mitt landskap. Kanskje ikke for alle og envær men for de inntreserte er dette et must. God tur til alle nykommere. Visst været er bra er alt bra

Romtips: God tid. Planlegge. Ta overnatting nært å. Lofoten
Takk, Øystein K

Kjære Øystein,

tusen takk for den fine tilbakemeldingen!

Vi er glad for at du likte beliggenheten og maten. Ja Lofoten er en unik plass, og naturen skifter fra minutt til minutt. Hvis man har tiden til det skal man bare stoppe opp å nyte, for det er noe nytt å se rundt hver smale sving.

Det finnes ikke dårlig vær som du veit, og denne sommeren har vi virkelig fått kjenne på naturkreftene.

Vi ønsker deg på gjensyn hos oss, med vennlig hilsen Eliassen Rorbuer.