Anmeldt 3. august 2015 via mobile enheter

Vi skulle i bryllup på samme hotell og valgte å tilbringe to netter her i den forbindelse. Hotellets rom består av flere sjøhus som hver er inndelt i flere hotellrom. Rommet vårt (nr32) var helt ok innredet, men savnet en liten sittegruppe eller god stol å sitte i. Det var heller ingen vannkoker, strykejern, minibar eller lignende. Sengene var gode å ligge i og badet var helt ok. Rommet var i første etasje og hadde utgang til en uteplass/plen på bryggekanten. Kjempeflott! Deilig å kunne gå rett ut til sjøen. Utsikten fra rommet var også flott. Andre rom hadde vindu mot baksiden av hotellet, parkeringsplassen, så vil absolutt anbefale å bestille i god tid for å få sjøutsikt! Alt i alt et flott hotell med hyggelig betjening. God mat i bryllupet og fikk god frokost. Anbefaler å ha bil om du bor her.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, 584heleng
Anmeldt 31. mai 2015

Vi fikk god service, til tross for at vi kom utenom restaurantens åpningstid.
Kokken ordnet med god kake til kaffen, som vi nøt ute i sola. Hotellet ligger ypperlig til i forbindelse med besøk på Utstein Kloster og Fjøløy Fyr og fort.

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, LindaLeon K
Anmeldt 27. mai 2015 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet og nydelig fiskesuppe. Kort vei fra Stavanger med fint terreng for tur med familien i umiddelbar nærhet. Parkeringsplasser er det nok av rett utenfor hotellet. Kan godt forstå de som tar søndagsmiddagen sin her på Mosterøy.

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, LeifF84
Anmeldt 13. mars 2015

Et flott hotell i sjøkanten. Stille og rolig. Du kan ta et morgenbad i sjøen - forfriskende. Hotellet har enkle rom og doble rom med stue. Nydelig mat og kjempehyggelig betjening. Rent og pent over alt. Et lite minus at badet var veldig lite. Anbefaler at dere tar dere en spasertur til klosteret. Nydelig natur. Om mulig prøv å få til en båttur, gjerne hvor dere kan fiske. En stor opplevelse.

Dato for oppholdet: mars 2015
1  Takk, Skjetten
Anmeldt 18. august 2014

Vi var 8 stykker som tilfeldig stoppet og skulle spise middag der en søndag. Det ble en gledelig overraskelse! God hjemmelaget og kortreist mat som smakte utmerket! Passer perfekt å stoppe der dersom en har vært på tur til Utstein kloster eller lignende. Det ligger flott til ved vannkanten med gode parkeringsforhold!

Dato for oppholdet: september 2013
  • Reisetype: Reiste med venner