Anmeldt 1. oktober 2015

Samme plassering som tidligere,- i sjøkanten. Annet er endret. Fikk et nedstøvet rom (nr 25). Massivt støv på alle klassiske støvsamlere og noen andre steder. Ukers støv og rester av tyggegummipakke på kleskap. Støv på billedrammer. Støv i taklampe. Sort støv i alle ventiler. Nedstøvet spindelvev i taket på soverommet. Det verste: telefonen. Løft røret og den ser ut som en stor lohaug. Ingen unnskyldning at de fleste bruker medbragte telefoner. Bad/toalett har størrelse som i en 24 fots båt. Maten. Nedtur. Jeg har vært her flere ganger og alltid fått god mat. Nå oversaltet og lite velsmakende.

Dato for oppholdet: september 2015
2  Takk, Lars162
Nina O, Daglig leder på Utstein Kloster Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2015

Hei kjære gjest,

Det er veldig beklagelig at du hadde denne opplevelsen hos oss, og det er noe vi så absolutt tar kritikk på. Når dette er sagt så har vi tatt denne tilbakemeldingen med de avdelinger som er berørt og har tatt en gjennomgang på våre rutiner når det gjelder renhold, dette for å forsikre oss om at en slik sak ikke skal oppstå igjen. Når det gjelder maten så har vi i den senere tid hatt store utskiftninger på vårt kjøkken og det har nok her vert svikt i kommunikasjonen, mat og service er noe vi setter veldig høyt her på Utstein Kloster Hotell så dette er også tatt tak i.

Beklager nok en gang for opplevelsen du hadde hos oss denne gang, om det skulle være noe mer er det bare til å ta kontakt med oss direkte på mail så skal vi følge dette opp.

Ønsker deg en riktig fin dag videre.

Anmeldt 3. august 2015 via mobile enheter

Vi skulle i bryllup på samme hotell og valgte å tilbringe to netter her i den forbindelse. Hotellets rom består av flere sjøhus som hver er inndelt i flere hotellrom. Rommet vårt (nr32) var helt ok innredet, men savnet en liten sittegruppe eller god stol å sitte i. Det var heller ingen vannkoker, strykejern, minibar eller lignende. Sengene var gode å ligge i og badet var helt ok. Rommet var i første etasje og hadde utgang til en uteplass/plen på bryggekanten. Kjempeflott! Deilig å kunne gå rett ut til sjøen. Utsikten fra rommet var også flott. Andre rom hadde vindu mot baksiden av hotellet, parkeringsplassen, så vil absolutt anbefale å bestille i god tid for å få sjøutsikt! Alt i alt et flott hotell med hyggelig betjening. God mat i bryllupet og fikk god frokost. Anbefaler å ha bil om du bor her.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, 584heleng
Anmeldt 31. mai 2015

Vi fikk god service, til tross for at vi kom utenom restaurantens åpningstid.
Kokken ordnet med god kake til kaffen, som vi nøt ute i sola. Hotellet ligger ypperlig til i forbindelse med besøk på Utstein Kloster og Fjøløy Fyr og fort.

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, LindaLeon K
Anmeldt 27. mai 2015 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet og nydelig fiskesuppe. Kort vei fra Stavanger med fint terreng for tur med familien i umiddelbar nærhet. Parkeringsplasser er det nok av rett utenfor hotellet. Kan godt forstå de som tar søndagsmiddagen sin her på Mosterøy.

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, LeifF84
Anmeldt 13. mars 2015

Et flott hotell i sjøkanten. Stille og rolig. Du kan ta et morgenbad i sjøen - forfriskende. Hotellet har enkle rom og doble rom med stue. Nydelig mat og kjempehyggelig betjening. Rent og pent over alt. Et lite minus at badet var veldig lite. Anbefaler at dere tar dere en spasertur til klosteret. Nydelig natur. Om mulig prøv å få til en båttur, gjerne hvor dere kan fiske. En stor opplevelse.

Dato for oppholdet: mars 2015
1  Takk, Skjetten