Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Overarbeidet servitør, kald potetstappe og smakløs mat (hvordan er det mulig med en enkel råvare som andeconfit).

Ellers har hotellet topp beliggenhet. Rommene er slitte, men med fin utsikt og utgang til sjøkanten.

Hotellet burde ha alle muligheter med en kvalitetsheving. Hva med å f.eks. satse på lokale råvarer som det bugner av i området? Klosterlam burde jo f.eks. være en signaturrett...

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Nebelstreif
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Det var fantastisk service og god mat. Veldig fint utsikt har soverom også. Vi hadde en flott helgetur. Koselig atmosfære og avslappende helg. Fin tur til fyr og Utstein Kloster. Anbefales på det sterkeste til familien som ønsker å ha en kulturell opplevelse med avslappende atmosfære

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, aejaparks
Anmeldt 23. februar 2019

En FANASTISK aften med 40 deltakere på Skrei Aften. Terning kast 6 på alle retter, personell og opplegg. Kjekt med allsang og god stemning. Kommer neste gang også.
Fikk tildelt rom med egen stue og kjempe utsikt til vågen og landskapet på Klosterøyen.
Kjempe frokost. Smakfullt oppsatt.
Noen gjester kom med båt og det skal lages enda bedre muligheter for båtfolket til sommeren. Sommer åpent Hotell.

Romtips: Rom med utsikt til sjøen.
Dato for oppholdet: februar 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Mat-turist
Anmeldt 31. august 2018

Hotellet ligger fantastisk til. Leilighetsrommet mitt hadde dør og utsikt ut mot sjøen bare 2-3 m unna. Jeg var her i to netter i jobbsammenheng, men da det var oljemesse i Stavanger, var det lite med ledige hoteller. Og av den grunn blir prisene satt betydelig opp, så det du får igjen da er ikke verdt prisen. Men sånn er det visst. Greit rom og frokost, men enkelt. Men for meg passet dette fint denne gangen. Men hotellets belligenhet er det som trekker opp. Forresten et hyggelig vertskap.Ellers slet jeg litt med WiFi

Romtips: Unngå oljemessa i Stavanger i aug. hvert 2. år.
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, carlhakon
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Vi hadde invitert svigermor på middag på Utstein Kloster hotell, og for en dag! Vindstille, klart, og en god rundtur før mat. Søndagsbuffet er overskriften på hjemmesiden. Buffer er strengt tatt ikke a la carte? Men meny kom. Fiskesuppe til forrett. Ingenting annet. Fire hovedretter. Barnemeny var ok, halv porsjon av hovedrett eller boligene. Den var ok, iflg tolv åringen smakte den "sånn frossen lasagne som first price selger". Svin confit var veldig godt, dessverre druknet i en kraftig barbequesaus, men ok. Potetene, like dem som kom til kyllingen, var gode. Men svinekjakene... Servert med ølsaus, rotgrønnsaker og potetstappe, den sendte vi ut en av to igjen. Hinnen som er rundt var der fremdeles, det var usmak på det, og det var lite både krydret og saltet. Det var og noe pussig med grønnsakene, fiskeretter var og servert på potetstappe m de samme grønnsakene som svinet, så det ut. Det samme m kjakene, bortsett fra at det var og rødbeter til kjakene . Alt i alt var suppa veldig god. Pastaen ok. Svinet veldig godt, men det druknet litt i saus. Potetstappe uten noe smak, kjakene skikkelig nedtur. Vi ba om tørr vin til suppen, fikk en kraftig og søt hvitvin. God, absolutt, men ikke det vi ba om. Kelneren: tipptopp. Profesjonell, hyggelig, diskré når vi sendte maten ut. Han reddet opplevelsen. Men: det er altså ikke buffet, og det er temmelig dyrt, så jeg hadde høyere forventninger. Det gidder jeg ikke å kjøre ut av byen for en annen gang.

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, Gunnhidl