Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Hotellet ligger flott til rett ved sjøen, og med fin utsikt. Imidlertid bærer det preg av tid og bruk, og oppleves som slitt. Vi hadde bestilt en mini suite som lå i 2 etasje. Rommet var møblert tilfeldige med slitne møbler. På gulvet lå et krøllete teppe med en stor flekk på seg. I et hjørne hadde de plassert et svaleskap slik en kjenner fra lager og bensinstasjoner (se bilder). Vi ønsket ikke å tilbringe tid på dette rommet- så vi gikk til baren og skulle bestille en flaske vin. Da den ansatte i baren ikke kunne fortelle hvilke viner vi kunne velge imellom, måtte vi vente lenge på en som kunne. Det viste seg imidlertid at det kunne ikke denne heller svare på. Etter mye frem og tilbake fant de en flaske rød som vi fikk servert uten å smake rett i hånden. Hotellet ligger flott til og vi ville nyte vinen ute. Ute på sjøsiden var det imidlertid ikke bord og stoler, men vi fant to stoler på konferanserommet som vi bar ut. Vi hadde ikke store forventninger til middagen etter dette. Her ble vi skikkelig overrasket. Fiskesuppen som forrett og pepper biff som hoved var skikkelig god, faktisk noe av det bedre jeg har smakt. Dessverre greide hotellet ikke å følge opp på frokost. Her manglet det meste, til og med melk var de tomme for. Dårligste hotell frokost jeg noen gang har hatt. Nei dette hotellet mener jeg er dårlig drevet, og da hjelper det ikke at de alt for få ansatte forsøker så godt de kan. Styr unna!

Takk, Pål H
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Overarbeidet servitør, kald potetstappe og smakløs mat (hvordan er det mulig med en enkel råvare som andeconfit).

Ellers har hotellet topp beliggenhet. Rommene er slitte, men med fin utsikt og utgang til sjøkanten.

Hotellet burde ha alle muligheter med en kvalitetsheving. Hva med å f.eks. satse på lokale råvarer som det bugner av i området? Klosterlam burde jo f.eks. være en signaturrett...

Takk, Nebelstreif
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Det var fantastisk service og god mat. Veldig fint utsikt har soverom også. Vi hadde en flott helgetur. Koselig atmosfære og avslappende helg. Fin tur til fyr og Utstein Kloster. Anbefales på det sterkeste til familien som ønsker å ha en kulturell opplevelse med avslappende atmosfære

Takk, aejaparks
Anmeldt 23. februar 2019

En FANASTISK aften med 40 deltakere på Skrei Aften. Terning kast 6 på alle retter, personell og opplegg. Kjekt med allsang og god stemning. Kommer neste gang også.
Fikk tildelt rom med egen stue og kjempe utsikt til vågen og landskapet på Klosterøyen.
Kjempe frokost. Smakfullt oppsatt.
Noen gjester kom med båt og det skal lages enda bedre muligheter for båtfolket til sommeren. Sommer åpent Hotell.

Romtips: Rom med utsikt til sjøen.
Dato for oppholdet: februar 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Mat-turist
Anmeldt 31. august 2018

Hotellet ligger fantastisk til. Leilighetsrommet mitt hadde dør og utsikt ut mot sjøen bare 2-3 m unna. Jeg var her i to netter i jobbsammenheng, men da det var oljemesse i Stavanger, var det lite med ledige hoteller. Og av den grunn blir prisene satt betydelig opp, så det du får igjen da er ikke verdt prisen. Men sånn er det visst. Greit rom og frokost, men enkelt. Men for meg passet dette fint denne gangen. Men hotellets belligenhet er det som trekker opp. Forresten et hyggelig vertskap.Ellers slet jeg litt med WiFi

Romtips: Unngå oljemessa i Stavanger i aug. hvert 2. år.
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, carlhakon