Tripadvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 30. august 2019

Heile familien var samla ei helg på Utstein Kloster Hotell. Det var stor velvilje til å gi oss nokre ledige rom då me kom litt før vanleg innsjekking. Romma var reine og koselege. Badet var litt lite på tomannsromma. For ein pensjonist var det trangt å dusja. Mat og oppvarting var elles særs bra. Me kunne ha ønskt betre kokte grønsaker, men det kunne me sikkert ha bedt om få på førehand.
Søndagsfrokost og -buffet var ypparleg. Alle tilsette hyggelege og hjelpsame. Rammen rundt hotellet er noko for seg sjølv med vakker natur og kjekke hus og båtliv. Utstein Kloster når ein til fots. Fjøløy har spanande fort og herleg turveg. Det går fint an å spasera frå hotellet også til Fjøløy. Me var særs tilfredse med opphaldet, både vaksne og barn.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Borghild F
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger flott til rett ved sjøen, og med fin utsikt. Imidlertid bærer det preg av tid og bruk, og oppleves som slitt. Vi hadde bestilt en mini suite som lå i 2 etasje. Rommet var møblert tilfeldige med slitne møbler. På gulvet lå et krøllete teppe med en stor flekk på seg. I et hjørne hadde de plassert et svaleskap slik en kjenner fra lager og bensinstasjoner (se bilder). Vi ønsket ikke å tilbringe tid på dette rommet- så vi gikk til baren og skulle bestille en flaske vin. Da den ansatte i baren ikke kunne fortelle hvilke viner vi kunne velge imellom, måtte vi vente lenge på en som kunne. Det viste seg imidlertid at det kunne ikke denne heller svare på. Etter mye frem og tilbake fant de en flaske rød som vi fikk servert uten å smake rett i hånden. Hotellet ligger flott til og vi ville nyte vinen ute. Ute på sjøsiden var det imidlertid ikke bord og stoler, men vi fant to stoler på konferanserommet som vi bar ut. Vi hadde ikke store forventninger til middagen etter dette. Her ble vi skikkelig overrasket. Fiskesuppen som forrett og pepper biff som hoved var skikkelig god, faktisk noe av det bedre jeg har smakt. Dessverre greide hotellet ikke å følge opp på frokost. Her manglet det meste, til og med melk var de tomme for. Dårligste hotell frokost jeg noen gang har hatt. Nei dette hotellet mener jeg er dårlig drevet, og da hjelper det ikke at de alt for få ansatte forsøker så godt de kan. Styr unna!

Takk, Pål H
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Overarbeidet servitør, kald potetstappe og smakløs mat (hvordan er det mulig med en enkel råvare som andeconfit).

Ellers har hotellet topp beliggenhet. Rommene er slitte, men med fin utsikt og utgang til sjøkanten.

Hotellet burde ha alle muligheter med en kvalitetsheving. Hva med å f.eks. satse på lokale råvarer som det bugner av i området? Klosterlam burde jo f.eks. være en signaturrett...

Takk, Nebelstreif
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Det var fantastisk service og god mat. Veldig fint utsikt har soverom også. Vi hadde en flott helgetur. Koselig atmosfære og avslappende helg. Fin tur til fyr og Utstein Kloster. Anbefales på det sterkeste til familien som ønsker å ha en kulturell opplevelse med avslappende atmosfære

Takk, Albertina2010
Anmeldt 23. februar 2019

En FANASTISK aften med 40 deltakere på Skrei Aften. Terning kast 6 på alle retter, personell og opplegg. Kjekt med allsang og god stemning. Kommer neste gang også.
Fikk tildelt rom med egen stue og kjempe utsikt til vågen og landskapet på Klosterøyen.
Kjempe frokost. Smakfullt oppsatt.
Noen gjester kom med båt og det skal lages enda bedre muligheter for båtfolket til sommeren. Sommer åpent Hotell.

Romtips: Rom med utsikt til sjøen.
Dato for oppholdet: februar 2019
  • Reisetype: Reiste med venner