Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
LĂ„s den laveste prisen fra disse nettstedene
Priceline
Agoda.comUSD 180
TripadvisorUSD 180
Travelocity
Orbitz.com
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
8–13 av 54 anmeldelser
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

MosterĂžy er helt spesiell og vakker. Å finne et fint hotell pĂ„ et sĂ„ lite sted er en hyggelig overraskelse. Hotellet er nyoppusset med en helt ny resepsjons- og baravdeling med svĂŠrt tiltalende arkitektur. Fyr i peisen i baren, komfortable mĂžbler. Enkelt, men fint og rent rom med kjĂžleskap og sjĂžutsikt. «Strandpromenade» med stoler og benker rett utenfor, badetrapper flere steder. Hyggelig uteservering , sykkelutleie ( vi hadde med egne sykler. Perfekt for Ă„ utforske den lille Ăžya.) Liten, men veldig god meny i restauranten. Lokal mat laget av ferske rĂ„varer, lekkert og godt. God frokost i koselig restaurant med sjĂžutsikt. Hyggelig personale. Savnet bare mulighet til Ă„ lage kaffe pĂ„ rommet, ellers en topp opplevelse.

Takk, Hilskjef
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi var spent pÄ dette stedet som nettopp Äpnet igjen etter oppussing.
Hotellet ligger nydelig plassert rett i vannkanten og vi hadde rom med utsikt ut over vannet hvor bÄtene putret langsomt forbi.
Her var det nok mange sommervikarer og nyansatte, og desverre var de i flertall. Dette preget servicenivÄet.
Vi hadde reservert en pakke med frokost og 3 retters middag inkludert. Dette mÄtte vi opplyse om mange ganger til flere ansatte. I tillegg hadde vi 2 ganger gjort oppmerksom pÄ at en av oss hadde nÞtteallergi.(Ved innsjekk og reservering av bord, samt ved ankomst restaurant). Likevel serverer de en dessert med mandler pÄ. Da vi nok en gang gjorde oppmerksom pÄ dette fjernet de bare desserten og vi fikk ikke tilbud om en ny eller noe alternativ.

Innsjekk var hÞflig, men upersonlig. Man fikk ikke fÞlelsen av Ä vÊre velkommen slik det er pÄ steder med utmerket service. Standard service men ikke noe ekstra.
Personalet i restauranten var merkbart uerfarne, men et "godmorgen "eller "velkommen" hadde hjulpet veldig.

Hotellet har 38 rom. Dag 2 under vÄrt opphold ble vi vitne til at EN stakkars ansatt rengjorde samtlige rom. Bortsett fra vÄrt, siden vi ga beskjed om at det trengte hun ikke.
Her burde flere av de ansatte ha tatt et tak og hjulpet til. All honnÞr til rengjÞringspersonen som sto pÄ som en helt, og var like serviceminded.
Godt potensiale, men personalet mÄ drilles bedre i service og kommunikasjon og skape en kultur som gjÞr at gjestene fÞler seg velkommen. Stedet selv er nydelig.
Vi mÄ besÞke igjen fÞr evt QExcellent nominasjon .

Takk, QExcellent
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi stoppet innom for lunsj. Ingen stor meny, men absolutt noe for de fleste. Vi var to og den ene av oss bestilte en hamburger og den andre en sommersalat med kylling. Veldig god mat, kan godt anbefales!

1  Takk, MElisabeth
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Kjedefritt hotell med personlighet og flott beliggenhet ved sjÞen en kilometer fra Utstein kloster. Helt ny resepsjon/lobby og restaurant/konferansedel. SmÄ, enkle rom som hadde fortjent litt mer utstyr, f eks hyller pÄ badet til en toalettmappe. Original lyskopling som gjorde det umulig Ä bruke nattlampene uten at taklyset sto pÄ! Serviceminded betjening, ypperlig mat og anstendig priser vin i restauranten og hyggelig foran peisen etterpÄ. Anbefales!

2  Takk, magnen2018
Robert Raustein, Annet pÄ Utstein Kloster Hotell, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Hei

Takk for at du tar deg tid til Ă„ gi oss en anmeldelse.
SÄ kjekt at du gir oss sÄ gode tilbakemeldinger, vi jobber hver dag for Ä gi alle vÄre gjester en fantastisk opplevelse.

HĂ„per vi ser deg igjen ved en senere anledning og ha en fin sommer videre!

Robert Raustein, drift- og hotellansvarlig

Anmeldt 6. juli 2020

Nyoppusset og gjennomfĂžrt hotell med fantastisk beliggenhet i vannkanten. Koselig lobby/bar med flott peis. Smakfullt innredet restaurant med utsikt til sjĂžen og landskapet rundt. God mat. Vennlig og imĂžtekommende personale.

Takk, 1hjs

Hei

Takk for at du tar deg tid til Ă„ gi oss en anmeldelse.

HĂ„per vi ser deg igjen ved en senere anledning og ha en fin sommer videre!

Robert Raustein, drift- og hotellansvarlig