Sigurd B
kr 1 658
  • Lol.travel
Se flere hoteller i Mosterøy
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Et fortryllende sted i Jærsk landskap, flotte turmuligheter, sykler til utlån på hotellet

Svært hyggelig hotell. Rent, rolig og vakkert
Svært bra middag og frokost
Hyggelig og serviceminded personale
Rent og skikkelig

Takk, 97cathrinek
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Supert fint hotell med utrolig hyggelig betjening som er hjelpsomme med alt su trenger.
Ligger flott til helt nede ved vannet og har en spennende og flott arkitektur. God mat og drikke.
I tillegg har de utlånssykler for å komme seg rundt på øya for å se på severdighetene som er her.
Anbefales på det sterkeste:-)

Takk, 547sveinm
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Mosterøy er helt spesiell og vakker. Å finne et fint hotell på et så lite sted er en hyggelig overraskelse. Hotellet er nyoppusset med en helt ny resepsjons- og baravdeling med svært tiltalende arkitektur. Fyr i peisen i baren, komfortable møbler. Enkelt, men fint og rent rom med kjøleskap og sjøutsikt. «Strandpromenade» med stoler og benker rett utenfor, badetrapper flere steder. Hyggelig uteservering , sykkelutleie ( vi hadde med egne sykler. Perfekt for å utforske den lille øya.) Liten, men veldig god meny i restauranten. Lokal mat laget av ferske råvarer, lekkert og godt. God frokost i koselig restaurant med sjøutsikt. Hyggelig personale. Savnet bare mulighet til å lage kaffe på rommet, ellers en topp opplevelse.

1  Takk, Hilskjef
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi var spent på dette stedet som nettopp åpnet igjen etter oppussing.
Hotellet ligger nydelig plassert rett i vannkanten og vi hadde rom med utsikt ut over vannet hvor båtene putret langsomt forbi.
Her var det nok mange sommervikarer og nyansatte, og desverre var de i flertall. Dette preget servicenivået.
Vi hadde reservert en pakke med frokost og 3 retters middag inkludert. Dette måtte vi opplyse om mange ganger til flere ansatte. I tillegg hadde vi 2 ganger gjort oppmerksom på at en av oss hadde nøtteallergi.(Ved innsjekk og reservering av bord, samt ved ankomst restaurant). Likevel serverer de en dessert med mandler på. Da vi nok en gang gjorde oppmerksom på dette fjernet de bare desserten og vi fikk ikke tilbud om en ny eller noe alternativ.

Innsjekk var høflig, men upersonlig. Man fikk ikke følelsen av å være velkommen slik det er på steder med utmerket service. Standard service men ikke noe ekstra.
Personalet i restauranten var merkbart uerfarne, men et "godmorgen "eller "velkommen" hadde hjulpet veldig.

Hotellet har 38 rom. Dag 2 under vårt opphold ble vi vitne til at EN stakkars ansatt rengjorde samtlige rom. Bortsett fra vårt, siden vi ga beskjed om at det trengte hun ikke.
Her burde flere av de ansatte ha tatt et tak og hjulpet til. All honnør til rengjøringspersonen som sto på som en helt, og var like serviceminded.
Godt potensiale, men personalet må drilles bedre i service og kommunikasjon og skape en kultur som gjør at gjestene føler seg velkommen. Stedet selv er nydelig.
Vi må besøke igjen før evt QExcellent nominasjon .

Takk, QExcellent
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi stoppet innom for lunsj. Ingen stor meny, men absolutt noe for de fleste. Vi var to og den ene av oss bestilte en hamburger og den andre en sommersalat med kylling. Veldig god mat, kan godt anbefales!

1  Takk, MElisabeth