Orbitz.com
Anmeldt 24. mars 2021

Vi var en gjeng fra Forskerforbundet som hadde seminar med overnatting. Jeg tåler ikke melk og gluten og er vant med litt av hvert- her merket jeg ikke at jeg hadde noen spesialdiett i det hele tatt! Det glutenfrie brødet var hjemmelaget og spesielsausen til middagen var kjempegod. Rommene var nyoppussede med lekre tapeter, farger og havutsikt- dette må være den eneste gangen jeg opplever et hotellrom uten NOEN mangler. Stor plass i dusjen og nydelige såper kan også nevnes. servicen var ellers upåklagelig. Rett og slett en ren opptur!

Romtips: Rom med utsikt mot sjøen er et must!
Dato for oppholdet: mars 2021
2  Takk, ToveKG
Robert Raustein, Annet på Utstein Kloster Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2021

Hei Tove
Takk for grundig tilbakemelding. Vi setter pris på at du gir oss så god score.
Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 25. februar 2021

Vi gjennomførte en strategiprosess på to dager. Fikk en fantastisk positiv og fin opplevelse. Det renoverte hotellet fremstår nå fullt på høyden med de bese inne denne klassen. Blir tatt i mot i det flotte nybygget som inneholder nytt inngangsparti, resepsjon og bar/lounge område. Meget god service hele veien gjennom med fantastisk mat restauranten.
God opplevelse.

Romtips: Sjøutsikt. Hotellet ligger med brygge til sjøen.
Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, 212larss

Hei
Takk for grundig tilbakemelding. Vi setter pris på at du gir oss så god score.
Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 6. desember 2020 via mobile enheter

Vi overnattet fra lørdag til søndag, og var her for første gang. Det var mye folk, og de som severte ved middagen hadde det travelt. Noe av maten bar preg av å ha stått lenge- pinnekjøttet var tørt, og potetene var ikke nykokte.. Men det meste smakte godt.
Rommene var små, og sengene gled fra hverandre. De på naborommet hadde tydeligvis nachspiel, med høy musikk, stadig åpning av dører og mye snakk. De stoppet ikke før de ble tilsnakket nærmere kl. 02 . Ingen nattevakt var å se.
Frokosten var bra, men utvalget kunne vært større.

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, sigrids301
Anmeldt 11. november 2020 via mobile enheter

Kjempegode middagsretter, spiste dagens fisk og dagens kjøtt. Begge var lekkert presentert, smakte godt og porsjonene var passe store. Hit kommer vi til å dra flere ganger! Desserten var også god Anbefales til alle som liker at maten både ser lekker ut og smaker bra.

Dato for oppholdet: november 2020
2  Takk, MStavanger1
Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Vi skulle slappe av og feire 46 års bryllupsdag rolig og romantisk.
Vi fikk det vi søkte, rolig og avslappende atmosfære i vakre omgivelser.
Med en god treretters middag som standard meny og tilhørende god husets vin ble helgen vellykket i hverandres selskap.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 52Drugis