“Skuffende ”

Rajabaari Restaurant Karesuvanto
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Karesuvanto
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Etter lang ventetid fikk vi en hard burger servert. Det var et kjempeskuffende måltid på et naturlig stoppepunkt. Heldigvis er det tupla i kiosken.

1  Takk, erlere

Anmeldt 8. oktober 2017 via mobile enheter

Styr unna. Allerede ved bestilling fikk jeg dårlig inntrykk. Kassedamen var skitten av matrester og manglet alt som heter vennlig smil. Bildene på menyen så jo relativ tiltalende. Da maten kom, forsvant all mat lyst. Finnebiffen smakte som noe som kan tenkes å være selv daua påkjørt rein. Pommesfrites smakte tran. Pølsene og kjøttbollene fra buffén var alvorlig dvass og smakløs.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Piera G
Anmeldt 8. oktober 2017 via mobile enheter

Personale var sur og lite imøtekommende, det var tydeligvis mer viktig å tømme oppvaskmaskinen enn å betjene kunder. Maten verken så ut eller smakte godt. Dette er en STYR UNNA restaurant/café..! Kjøp heller noe snacks i butikken ved siden av. Minstemann fikk vondt i magen og diaré noen timer etterpå, om det skyldes maten er uvisst men begynner å lure litt....

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, sigrunnb2015
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Smakløs å dyr mat.....Kun ett toalett.....skittent.....Åpner sent...... her har tydelighvis noen sovet i heimkunnskapstimen å sendt smaksløkene på en lang juleferie.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 57einart
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Sjelden og aldri har jeg spist så simpel og enkel mat på en restaurant. Omelett med skinke ble servert slik bildet viser. Smakløst. Kaffen smakte oppvaskmiddel.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, MorganLillegard

Har du vært i Rajabaari Restaurant Karesuvanto? Del dine erfaringer!