“God mat, men mindre porsjon til full pris”
Anmeldelse av Cafe Gobeten

Cafe Gobeten
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Innvik
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste torskeloin (litt salt, men veldig godt) , svinekjaker (veldig godt og mørt kjøtt, nydelig rørt tyttebær, litt triste poteter), hamburger og biffsnadder (begge deler ok). Syntes imidlertid det var veldig rart når vi spurte om det var mulig å få en mindre porsjon biffsnadder til 12-åringen, hvorpå vi fikk ja til svar. Måten de løste det på var en mindre porsjon til full pris. Det burde de ha sagt fra om på forhånd! Da jeg spurte om det var en feil fikk vi til svar at vi hadde fått full porsjon kjøtt, men mindre pommes frites. Det var tydeligvis også mindre salat, og for oss så porsjonen betydelig mindre ut enn på meny-bildet. Alle andre retter så like ut som på bildene. Opplevde dette som å bli lurt.

Takk, luckyluke24

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Det hjelper ikke med hyggelig service når maten er kjip....
Dette var dessverre trist og overpriset veimat. Rødspette hadde svømt forbi - dette var frityrstekt fiskepudding. Biffsnadder var litt seigt og tamt, hamburgeren var middels.
Ikke verd å stoppe her...

Takk, Linn S
Anmeldt 16. juli 2020

Dette var en meget gledelig overraskelse. God mat til hyggelig pris, men, jeg må få trekke frem bevertningen. Suveren service av en veldig serviceinnstilt mann bak disken som i tillegg kunne anbefale godt øl til maten. Må besøkes hvis man ferdes på disse trakter. Hei.

Takk, olethomass2020
Anmeldt 9. august 2019

Vi fekk nydelig hjortekarbonader med soppgarnityr, tyttebær, deilig saus, poteter og grønnsaker. Vi ventet en halv time på maten, men det er det verd når man får god mat, Ogverten er kjempekoselig!

Dato for besøk: august 2019
Takk, WencheS143
Anmeldt 25. juli 2019

Gode rundstykker og baguetter, overkommelige priser, meget bra kaffe og suverent hyggelig mann bak disken...

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Robert W

Reisende som så på Cafe Gobeten, så også på

Har du vært i Cafe Gobeten? Del dine erfaringer!