Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 02.10.21
Priceline
ZenHotels.com
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er en overnatting plass
Meget lytt ganske gammelt men rent
Amazing utsikt mot fjorden
Flott bak hage
Minus at dette kristne hotellet nekter å selge alkohol
Ca 20 km til Loen Skylift som var delmål med denne turen

Takk, Turist4332
Anmeldt 21. juli 2019

Vi skulle ha eit par dagar i området, og var på leit etter hotell som ikkje var altfor dyrt i høgsesongen. Dette hotellet fann vi som eit godt alternativ, og den store overraskelsen var den gode - og rimelege - middagsbuffeten! Den må man så absolutt få med seg!

Hotellet har eit flott uteområde mot sjøen, men sjølve hotellet og romma er nok litt slitte. Men så var ikkje vi her for å sitje på rommet :-)

Det må også nemnast at det kan vere lurt å få med seg ein tur innom Skogstad sitt utsalg rett borti gata!

Romtips: Fjordutsikt er klart å foretrekke
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, ArveAnd
Anna Marie Skog... V, Daglig leder på Innvik Fjordhotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Takk for positiv tilbakemelding!

Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Så ikke noe til den kontinentale frokosten? Burde nok hatt en renovering snart. MS drevet så ikke nå mulighet for en øl eller ett glass vin. Veldig bra plassering og utsikt da. Heller ikke mye annet å finne på i løpet av en kveld der.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Bjørn V
Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

De får en stjerne for utsikten og en for frokosten. Frokosten var veldig god, med hjemmelagd preg. Men hotellet er fryktelig slitt. Det er en reise tilbake til 60 tallet med den sjarmen det er. Vegg til vegg tepper og med nyheten " nå TVer på halvparten av rommene" Dette er perfekt for et stopp på veien, for søvnens skyld, dog får du et 4 stjerners hotellrom i alle andre større byer i Norge til samme pris.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, j_rgenf805
Anmeldt 3. august 2017

Vi hadde bestilt familie rom, men de hadde rotet med bestillingen, og vi fikk først en natt på et svært litt rom med madrasser på gulvet, men lovnad om nytt rom dagen etter, det fikk vi, men det var heller ikke et familie rom, men et litt større dobbel rom.Hotell ligger nydlig til, men det er spart på alt fra 1970 tallet. Nattevakten og vaskedamen var hyggelige, men de som jobbet i resepsjonen fikk du i grunn ikke noe som helst intrykk av at de ønsket deg som gjest. Alt var veldig rent og ryddig, men vi følte aldri at vi faktisk var velkommen besøkende.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 459kjartane