Booking.comUSD 172
Agoda.comUSD 172
TripadvisorUSD 172
ZenHotels.com
Anmeldt 16. juli 2021

Beliggenheten ved fjorden er veldig fin, liten badestrand og sand-volleyballbane. Restauranten serverte en enkel, men god buffet. Ingen alkoholservering.
Enkle, eldre rom, men helt ok og gode senger. Balkong med fjordutsikt.
Veldig hyggelig betjening.

Takk, gmd1967
Anna Marie Skogli Vatnamo, Daglig leder på Innvik Fjordhotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Takk for positiv tilbakemelding!

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Her lukter det kristenmanns blod...men er det så farlig da ? Fikk en hjertelig velkomst og rom med praktfull utsikt mot sjøen ! Rommet var enkelt, og bærer preg av at dette er ett hotel som er drevet med nøkternhet ! Men senge var kjempegod, og alt var gullende rent ! Herlig hjemmelaget middag, slik mor lager den, om kvelden ! Personalet er smilende og hjelpsomme ! Uteområdet et vakkert ! Dette er ett sted med sjarm og sjel ...og hit vil vi gjerne komme igjen ved neste ferie i vakre Nordfjord !’

2  Takk, bentee2016
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Svært hyggelig personale og fantastisk fin plass med herlig uteområde. Rom med moderat standard, men flott utsikt og gode senger. Svært god alkoholfri atmosfære! Bra frokost og gode middager! Gratis og god parkering. Hotellet anbefales!

2  Takk, Oddie99
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

2  Takk, Oddie99
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er en overnatting plass
Meget lytt ganske gammelt men rent
Amazing utsikt mot fjorden
Flott bak hage
Minus at dette kristne hotellet nekter å selge alkohol
Ca 20 km til Loen Skylift som var delmål med denne turen

Takk, Turist4332