Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Agoda.comUSD 170
Anmeldt 24. juli 2021

Hotellet ligger nydelig til ved fjorden. Ble litt skuffet over utsikten fra rommet. I bestillingen var det lovet havutsikt (delvis) og jeg hadde sett frem til en fin kveld på balkongen med utsikt over fjorden etter en lang biltur. Balkongen var smal og uten stoler. Utsikten var mot fjellene bak hotellet. Fjellutsikten var ok, men det var ikke det jeg hadde gledet meg til. Utsikt mot fjorden fra rommet var mulig dersom man står ved siden av sengen langt inne i en krok.
Sengene var ok. Rommet litt umoderne, men ryddig og rent. Frokosten hadde variert utvalg.

Romtips: Hvis du ønsker utsikt over fjorden, må man være nøye med bestillingen.
1  Takk, Fahlvik
Anmeldt 16. juli 2021

Beliggenheten ved fjorden er veldig fin, liten badestrand og sand-volleyballbane. Restauranten serverte en enkel, men god buffet. Ingen alkoholservering.
Enkle, eldre rom, men helt ok og gode senger. Balkong med fjordutsikt.
Veldig hyggelig betjening.

Takk, gmd1967
Anna Marie Skogli Vatnamo, Daglig leder på Innvik Fjordhotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Takk for positiv tilbakemelding!

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Her lukter det kristenmanns blod...men er det så farlig da ? Fikk en hjertelig velkomst og rom med praktfull utsikt mot sjøen ! Rommet var enkelt, og bærer preg av at dette er ett hotel som er drevet med nøkternhet ! Men senge var kjempegod, og alt var gullende rent ! Herlig hjemmelaget middag, slik mor lager den, om kvelden ! Personalet er smilende og hjelpsomme ! Uteområdet et vakkert ! Dette er ett sted med sjarm og sjel ...og hit vil vi gjerne komme igjen ved neste ferie i vakre Nordfjord !’

2  Takk, bentee2016
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Svært hyggelig personale og fantastisk fin plass med herlig uteområde. Rom med moderat standard, men flott utsikt og gode senger. Svært god alkoholfri atmosfære! Bra frokost og gode middager! Gratis og god parkering. Hotellet anbefales!

2  Takk, Oddie99
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter