“Virkelig verdt et besøk”
Anmeldelse av Livdtun Kafe

Livdtun Kafe
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Marifjøra
Anmeldt 25. juli 2021

En utrolig koselig café. God mat, veldig koselig vertinne og flotte omgivelser. Anbefaler på det varmeste et stopp her.

Takk, G4430AWlindam

Anmeldt 17. juli 2021

Vi kjørte tilfeldigvis nedom marifjøra og tenkte å få i oss en liten matbit. Vi visste ikke hva vi skulle forvente, men servicen var utrolig og vi ble fortalt om maten og alt var hjemmelaga. Alle rundt bordet var strålende fornøyd med retten sin og alle måtte smake av alle for å bekrefte skryten! Red curry er den beste vi noengang har smakt og burritoen var himmelsk. Vi vil komme tilbake år etter år så langt det er mulig!

Takk, juliesO9232JU
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig lunsj med god mat og trivelig vertskap. Vi valgte okse pasti og pai. Avsluttet med kake og kaffe.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 564sveinn
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Vi ankom etter en fottur og valgte gulrot- og eplekake. Begge var nydelige, hjemmelaget. Koselig vertskap!
Vi tok kaffen ute og det var sjarmerende Dra innom om du kan!

Dato for besøk: august 2020
Takk, IngvildDingstad
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk liten perle av et sted langs F55 ved Lustrafjorden. Kafen befinner seg i en gammel skolebygning. Vi fikk servert hjemmelaget kyllingpai med coleslaw, som smakte veldig bra. Til dessert ble det sitronterte som trolig var den beste jeg har smakt. Godt utvalg av kaker. Men det beste var trolig vertskapet. Pamela og Trygve som driver stedet har mange spennende historier å fortelle. Vel verdt et besøk

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Daniel C

Reisende som så på Livdtun Kafe, så også på

Luster, Sogn og Fjordane

Har du vært i Livdtun Kafe? Del dine erfaringer!