“Lunsj med kaker til dessert”
Anmeldelse av Livdtun Kafe

Livdtun Kafe
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Marifjøra
Anmeldt 31. juli 2021

Vi var på besøk 2 ganger på 2 dager og ble helt forelsket i både maten, stedet og Pam og Trygve som eier og driver stedet. Nydelig lunsj og helt fantastisk gode kaker. Kan trekke frem kylling pai som favoritt som lunsj. Eplekaken, som i følge Pam er resultatet av en 50 år gammel oppskrift, må også prøves.

Takk, Stay653190

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hadde lest anmeldelser om dette stedet, så det ble et naturlig sted å stoppe innom. Stedet stod til forventningene, vertinnen på stedet innbyr til prat og pirrer nysgjerrigheten med alle sine flotte servicer og antikviteter. Vi hadde spist lunsj et annet sted, så for vår del var det kaffe og kake, uansett en fulltreffer. Plassen bærer preg av å trenge en liten oppussing, men ikke la dette velge bort å ta en pit stop her.

Takk, Tone Kristine A
Anmeldt 25. juli 2021

En utrolig koselig café. God mat, veldig koselig vertinne og flotte omgivelser. Anbefaler på det varmeste et stopp her.

Takk, G4430AWlindam
Anmeldt 17. juli 2021

Vi kjørte tilfeldigvis nedom marifjøra og tenkte å få i oss en liten matbit. Vi visste ikke hva vi skulle forvente, men servicen var utrolig og vi ble fortalt om maten og alt var hjemmelaga. Alle rundt bordet var strålende fornøyd med retten sin og alle måtte smake av alle for å bekrefte skryten! Red curry er den beste vi noengang har smakt og burritoen var himmelsk. Vi vil komme tilbake år etter år så langt det er mulig!

Takk, juliesO9232JU
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig lunsj med god mat og trivelig vertskap. Vi valgte okse pasti og pai. Avsluttet med kake og kaffe.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 564sveinn

Reisende som så på Livdtun Kafe, så også på

Luster, Sogn og Fjordane

Har du vært i Livdtun Kafe? Del dine erfaringer!