Randi V
      kr 2 695
    19.7 km fra Torvis Hotell
    Se flere hoteller i Marifjøra
    Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Gammelt ærverdig hotell med historie i veggene. Nå er rommene enkelt utstyrt og ikke verdt prisen, men de har planer som kan bli bra! Enkel og god frokost med hjemmelaget tomatsild og eggesalat. Et pluss. Spis middag over gaten, der er thaimaten ypperlig 👌🏻

Dato for oppholdet: august 2020
    1  Takk, IngvildDingstad
    Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til i sjarmerende Marifjøra. Selve hotellet er også veldig flott, med mye historie i veggene. Hotellet har akkurat åpnet etter å ha skiftet eier. Jeg håper virkelig ny eier lykkes, og det første som må gjøres er å ansette folk med kompetanse på hotelldrift og vasking.

3  Takk, Hellebor
    Anmeldt 28. september 2019 via mobile enheter

Vi var to vennepar som besøkte hotellet 27-28. september. Vi ble godt ivaretatt av den hyggelige vertinnen og fikk prima service. Beliggenheten til hotellet er fantastisk med Fjord og fjell på sitt vakreste og hotellet fra 1600-tallet har en byggestil, utsmykning og atmosfære i øverste divisjon. Det er som å være på en herregård der trivsel og velbehag preger opplevelsen optimalt. Frokosten var enkel, men smakfull. Jeg anbefaler hotellet varmt!

Dato for oppholdet: september 2019
    1  Takk, rolfhugoh
    Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Personalet var det mest positive med dette hotellet, ingenting å utsette på servicen. Svært stiv pris, og rommene burde derfor være bedre utstyrt, med f eks. TV og hårføner. Middagen var veldig god, men frokosten burde inneholde et bedre og bredere tilbud. Idyllisk beliggenhet ved fjorden. Hotellet bærer også preg av å være ganske slitt og stille, med litt forbedringer på visse områder vil det nok bli veldig bra. Man må også gjerne fjerne vegg-til-vegg-teppene og de utstoppede dyrene fra veggene, noe undertegnede synes er litt makabert og gammeldags. Ellers et koselig og hyggelig kort opphold, velstelt og pen hage foran hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2019
    1  Takk, Mahglo123
    Kbunte2019, General Manager på Torvis Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2019

Hei Mahglo123,

tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi lytter til våre gjesters ord og prøver å forbedre oss gjennom tilbakemeldingen din.

Mvh

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Flott beliggende hotell med historisk sus. Likevel ikke topp vedlikehold, litt lukt i gangene og litt slitne rom. Service ,ok men restauranten har endel å gå på både når det gjelder frokost og middag.

Dato for oppholdet: juli 2018
    1  Takk, vvel