Anmeldt 16. august 2021

her var det ukyndig personell som ville deg så vel men ble så feil.. her er det mye å lære før dette kan bli bra. Maten ble for mye stekt og desserten var som betong. Putene på rommet var helt forferdelige som resulterte i en dårlig natt... dette hotellet har vært så bra og det finnes så mage muligheter for å få dette bedre lykke til :)

Takk, 3hilder
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

2 flotte døgn på hotellet med ypperlig service! Hyggelig og uformell stil. Nydelig 4-retters middag begge dager! Fikk frokost pakker til toppturen vår etter eget ønske! Følte oss veldig ivaretatt og fikk masse tips og råd! Bonus med flott kafé rett over gata med «verdens beste» burritos 👌

Takk, 351BRL
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Dette hotellet trenger en bedre administrasjon.
Svært få ansatte smilte og virket fornøyde.
Resepsjonsvakten var hyggelig nok, men manglet profesjonalitet. Rot med rom osv. Hotellet virket ikke fullt, likevel var det problemer å finne ledig rom.
Maten var grei nok, men ikke fantastisk.
Amatørservitører som tydeligvis ikke kunne servere, var uprofesjonelt kledd, korte T-skjorter som viste mave.
Dette er et sted jeg absolutt ikke vil anbefale.

Romtips: Unngå dette hotellet
Takk, Curious03940875713
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Veldig bra service😊Mye historie i veggene her! Rent og fint rom, gode senger. Fikk frokost servert etter ønske👍Vi betalte ikke ekstra for hund😊
Anbefaler et opphold her, koselig hotell og nydelig sted!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 981randiv
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Gammelt ærverdig hotell med historie i veggene. Nå er rommene enkelt utstyrt og ikke verdt prisen, men de har planer som kan bli bra! Enkel og god frokost med hjemmelaget tomatsild og eggesalat. Et pluss. Spis middag over gaten, der er thaimaten ypperlig 👌🏻

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, IngvildDingstad