Altid hyggelig

Anmeldt 13. august 2020
DagB45
Molde, Norge

Anmeldt 25. juli 2021

Her er der altid et smil og hyggelige mennesker. Nytelig produkter og atmosfære, og ikke minst stedet beliggenhet.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Landskronagade6
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Få kilometer fra hovedveien til Tingvoll ligger dette flotte gårdsmeieriet med utsalg og trivelig kafé. Velstelte kuer beiter utenfor. God parkering. Ostene er i verdensklasse og en gastronomisk nytelse. Kjøp en ostetallerken!

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, DagB45
Anmeldt 23. september 2017

Eventyret Tingvollost ble presentert oss av Kraftkarens mor, inspirerende og imponerende. En variert tallerken med spekemat, syltetøy og alle de fire ostene som produseres på stedet, ble en fremragende lunsjopplevelse for oss som var en gruppe eldre på tur. Må oppleves!

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, DagB45
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Det er selvfølgelig ost det er snakk om.
Verdens beste til og med. Vi fikk med på kjøpet historien om tilblivelsen av ostene av fruen på Tingvollost. Meget fin opplevelse, og osten da; nydelig.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Friolsen
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Tenk å kunne besøke stedet hvor de lager verdens beste ost. Og kunne kjøpe den uten å betale annet enn produksjonskostnadene. Og så kunne møte og snakke med de som produserer dette flotte produktet.

Mitt råd er at alle som er på reise i Møre og Romsdal stikker innom, men merk at åpningstiden er mellom 9-15 i alle fall på hverdager. Men sjekk dette før dere starter.

Siden osten stort sett bare selges her er det liten fare for at dere kommer til tomme hyller.

Tusen takk for en eksotisk opplevelse. Et lite tips hvis været er fint, ta med en kjøleboks så slipper osten å bli forringet på tilbake. Avkjøringen til Tingvollost er avmerket med skilt noen kilometer etter Tingvoll på veien mot Kristiansund.

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, hansb861