Priceline
    16.5 km fra Stave Camping & Hot Pools
    37.1 km fra Stave Camping & Hot Pools
    Se flere hoteller i Nordmela
    Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Var her med to venninner, og stedet i seg selv er fint, men det var overpriset i forhold til det man «fikk», dvs bare å sitte i et boblebad. Man har 1,5 t på å gjøre seg klar, sitte i boblebadet, og dusje etter at man har sittet der. I tillegg så ikke vannet rent ut. Det koster 300 kr per pers selv om man sitter i samme boblebad. Ikke fikk man håndklær eller dusjsåpe. Man har lov til å ta med egen alkohol. Det er ikke noe de reklamerer for, så da skriver jeg det her. De ansatte var hyggelige, men de sa forskjellige ting.

Takk, 116melinae
    Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Ok sted, flott ved kysten, bra utsikt, men i cabinen the nest ikke lys tettegardiner!!! Sterkt minus når solen står på inn hele dagen også vindu i dør uten gardin!! Kjøleskap bråker så infernalsk at det må slås av får å få sove!! Så velg annet, og sjekk nøye om hvordan cabin er!! Orker du ikke sol, og kjøleskap som bråker, Finn noe annet!!

2  Takk, 317linen
    Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Vi sov i telt her og det var billig, jeg ønsket strøm også for å få holdt kjølebaggen kald og ladet bilen, det kostet 50kr ekstra. Helt OK. De hadde et kjøkken der med masse skap, men ingen kjeler eller stekepanner, endte opp med å lage mat i en bitteliten stekepanne vi hadde med oss. Vi måtte også betale for bruk av dusj, ellers hadde de "hot springs" altså jacuzzi, det vae kult da de hadde bygget disse oppå hver sin topp, men det var svindyrt å leie disse. Ellers et greit ophold

Dato for oppholdet: august 2018
    1  Takk, TommyReiser
    Anmeldt 30. mai 2018

Først av alt, denne plassen har en utrolig fin beliggenhet. Vi har vært her to ganger og har vært like begeistret for beliggenheten begge gangene. Da vi var der sist, hadde plassens ganske nylig fått nye eiere - tenker bare å nevne det i og med at det er en del kommentarer til eierne i tidligere anmeldelser.

Vi bodde i en "Budget Apartment" i den gamle låven, og var helt greitt. Vi sov godt og hadde det vi trengte. Sanitæranleggene er helt greie, rent og pent da vi var der. Utsikten er nydelig, kan sitte å se utover havet her i en hel evighet. De har noen hytter som ligger idyllisk til litt lenger fra servicehuset, og der skal vi bo når vi en gang reiser uten barn. Har ikke sett dem inni, men de ligger så flott til.

Det er hyggelig og greitt og at fungerer, men sammenlignet med en del andre litt mindre campingplasser vi har vært på, så savner vi litt av den varmen og entusiasmen som camplingplass-betjeningen / eierne ofte viser og som gjør at det føles hyggelig å være der fra første stund. Og det er grunnen til at jeg gir 3 og ikke 4 stjerner.

Dato for oppholdet: juni 2017
    Takk, Berit H
    Anmeldt 7. august 2017

Stave Camping ligger idyllisk til ved Stave, Andenes. Det er kritthvite strender som grenser til azurblått hav. Deilig å først bestige Måtind på over 400 moh, bade i sjøen, ta badstue og til sist i hot pools som holder en temp på 38-40 grader. Stave Camping er billig og kan varmt anbefales :)

Dato for oppholdet: august 2017
    • Reisetype: Reiste med venner