Priceline
Agoda.com
Anmeldt 27. juli 2020

Beste camping hytte vi hadde på vår Norges ferie. Badestamp ,middnattsol og en fantastisk utsikt er og anbefale.
Flott område og veldig hyggelig vertskap.
Anbefales til både familie og par.. hele området så velstelt og pent ut.

Takk, arneh2013
Anmeldt 16. juli 2020

Vi var en vennegjeng som leide den største leiligheten og en hotpool for en kveld. Leiligheten var ren og velutstyrt. Campingplassen har koselig beliggenhet, og det var perfekt å ha en egen terrasse med havutsikt. Kommer gjerne tilbake.

1  Takk, 468signer
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Var her med to venninner, og stedet i seg selv er fint, men det var overpriset i forhold til det man «fikk», dvs bare å sitte i et boblebad. Man har 1,5 t på å gjøre seg klar, sitte i boblebadet, og dusje etter at man har sittet der. I tillegg så ikke vannet rent ut. Det koster 300 kr per pers selv om man sitter i samme boblebad. Ikke fikk man håndklær eller dusjsåpe. Man har lov til å ta med egen alkohol. Det er ikke noe de reklamerer for, så da skriver jeg det her. De ansatte var hyggelige, men de sa forskjellige ting.

Takk, Melina E
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Ok sted, flott ved kysten, bra utsikt, men i cabinen the nest ikke lys tettegardiner!!! Sterkt minus når solen står på inn hele dagen også vindu i dør uten gardin!! Kjøleskap bråker så infernalsk at det må slås av får å få sove!! Så velg annet, og sjekk nøye om hvordan cabin er!! Orker du ikke sol, og kjøleskap som bråker, Finn noe annet!!

2  Takk, 317linen
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Vi sov i telt her og det var billig, jeg ønsket strøm også for å få holdt kjølebaggen kald og ladet bilen, det kostet 50kr ekstra. Helt OK. De hadde et kjøkken der med masse skap, men ingen kjeler eller stekepanner, endte opp med å lage mat i en bitteliten stekepanne vi hadde med oss. Vi måtte også betale for bruk av dusj, ellers hadde de "hot springs" altså jacuzzi, det vae kult da de hadde bygget disse oppå hver sin topp, men det var svindyrt å leie disse. Ellers et greit ophold

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, TommyReiser