Havfruen76
    Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
      kr 1 399
    7.5 km fra Stave Camping & Hot Pools
    Gratis parkering
    Intetsägande yttre, men invändig toppklass.
      kr 1 037
    56.3 km fra Stave Camping & Hot Pools
    78.4 km fra Stave Camping & Hot Pools
    Se flere hoteller i Nordmela
    Anmeldt 27. februar 2023 via mobile enheter

Helt fantastiske boenheter i nydelige omgivelser. Meget hyggelig betjening og suveren mat. Hvor ellers kan en bo i så flotte campingenheter? Aldri sett maken til pent oppusset og storveis utsikt. Havet slår inn mot stranden på ene siden , marka og fjellene ligger på den andre siden. Må oppleves!

Dato for oppholdet: februar 2023
    Takk, Anita T
    Anmeldt 11. juli 2021

Flott sted. Kort vei til det meste på Bleik/Andenes og Måtinden. Leiligheten var ren og med gode fasiliteter. Vakker natur og fantastisk strand rett nedenfor. Takk for oss! Vi kommer gjerne tilbake ☺️

Takk, elisabethn695
    Anmeldt 6. august 2020

Veldig fornøyd etter vårt opphold her. Leiligheten vi i utgangspunktet hadde booket var ikke klart, men det ordnet de raskt ved å oppgradere oss til en større og finere leiligheten. Den var ren og med gode fasiliteter. Takk for oss! Vi kommer gjerne tilbake ☺️

Dato for oppholdet: august 2020
    Takk, A9143SXmariab
    Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi leide en enkel hytte for en overnatting. Stedet fortjener 5 for beliggenhet, men standarden på campinghytten og servicehuset reflekterte dessverre ikke prisen. Sengene var harde (tynne madrasser). Få dusjer, og de kostet 20kr for 5 minutter.

Plassen ligger idyllisk til mellom havet og en liten innsjø. Det var god plass mellom hyttene, bobilene og teltene. Hotpools fikk bi dessverre ikke testet ettersom de var fullbooket. Det kan derfor være en god ide å bestille på forhånd.

Takk, kristinsth
    Anmeldt 27. juli 2020

Beste camping hytte vi hadde på vår Norges ferie. Badestamp ,middnattsol og en fantastisk utsikt er og anbefale.
    Flott område og veldig hyggelig vertskap.
    Anbefales til både familie og par.. hele området så velstelt og pent ut.

Takk, arneh2013