“En fantastisk Oase på Engeløy”
Anmeldelse av Elses Oase

Elses Oase
Vurdert som nr. 3 av 6 Restauranter i Engeløya
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

En fantastisk oase med nydelig mat og mye flått å se på eller kjøpe, servicen var upåklagelig og resturantene ble holdt åpen lenge etter stengetid. Tusen takk til Else for å ta oss i mot på slik hyggelig måte.

Takk, SOA2003

Anmeldt 20. oktober 2020

Fantastisk bortgjemt plass,nyderlig oase.
Masse stæsj ute som inne,nyderlig blomsterprakt og dette i en gammel låve.
Verd og dra innom og drikke kaffe og spise ostekake dær du kan sitte inne og ute.
Mye og kvile øynene på .

Takk, vigdis64
Anmeldt 24. august 2020 via mobile enheter

Koselig sted som ligger litt bortgjemt. Koselig hageområde med sitteplasser spredt rundt. I tillegg til kaffe og kake, selges det krimskrams.
Da vi var der var det litt kaldt å sitte ute, så vi valgte å sitte unne. Kaffe og kake smakte fortreffelig. Det kom et selskap på 7 personer, og da ble det for mye støy til at vi kunne høre hverandre. Anbefaler en tur innom.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Hcjekk
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

2 familier skulle få seg litt lunsj. Var mye folk og lang kø for å få bestilt mat og personalet uttrykte at de ikke hadde oversikten over hva de hadde og hva de var fri for. Men god mat og flott butikk med en nydelig hage.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, sivanitas2016
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Sommerstid: En virkelig oase i miljøet. Med mengder av ulike planter ute, god kaffe, nydelige lunchretter og suppe. Stedet selger også endel interiør. Herlig miljø.

Takk, Roam382783

Har du vært i Elses Oase? Del dine erfaringer!