Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Kjempefin plass for å feriere. Vi var to familier med campingvogner. Det er ikke oppmerket vogn plasser så noen dager var det kaos når andre vogner/teltere dro eller kom. Det var heller ikke strøm uttak til alle som var der. Pga corona situasjonen var dusjen forståelig nok avstengt pga kapasiteten til personalet men veldig kjipt for oss som ikke fikk tatt en dusj. Utover dette var det helt magisk å være der noe det fine været også bidro med. Anbefales og vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, sivanitas2016
Anmeldt 28. juli 2020

Fantastisk plass med imøtekommende og serviceminded personalet.
Tilrettelegger og bidrar til en herlig ferie. KJEMPESERVICE
Rent og pent og fine hytter med utsikt utover sjøen.
Fantastiske fiskemuligheter ,fjellturer og kafé besøk om man ønsker det
Her finner man virkelig roen
Anbefales og oppleve dette stedet.

Alle i familien var super fornøyde og takker vertskapet for oppholdet. Og vi skal tilbake :-)

Romtips: Alle hyttene er like fine, kun antall rom som er forskjellig
1  Takk, tol2506
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Nydelige sjøhus og utrolig hyggelig og imøtekommende eier. Gode muligheter for fiske og leie av kajakk. Kveldssol på verandaen og fine turmuligheter i nærmiljøet. Fantastisk flott sted; anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, TonjeF44
Anmeldt 28. juni 2019 via mobile enheter

Veldig koselig campingplass med tilgang til et lite kjøkken, toaletter og dusj. Rent og pent! Kjempeservice fra vertskapet som hjelper til. Stedet ligger helt nydelig til, med vakker natur rundt og like ved sjøen.

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, 16stineg
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Ankom et flott sjøhus som luktet rent da vi åpnet døra. Godt utstyrt kjøkken og stort flott bad. Soverommene store og med gode senger (ikke køyesenger). Fantastisk utsikt og område. Sofa kunne vært byttet ut da denne var sliten og vond, og verandadør sliten, og vanskelig å få opp. Men det stopper meg ikke for å komme igjen. Pluss for oppreide senger og håndklær, og at sluttvask var inkludert. En perle som anbefales.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, Lena Lillehaug K