“Brunch langs E6”

Soknedal Bakeri og Konditori As
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Soknedal
Beskrivelse: Bakeri og konditori, der "ferske tradisjoner" står i fokus. Produksjonslokale, og bakeriutsalg/kafe med brød, kaker, påsmurt og varme lunsj retter. Velkommen innom :-)
Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

På vei til Trondheim fra Oppdal, har vi ofte kaffestopp her. Noen ganger venter vi med frokost og tar en brunch her, da de har flere gode valg på frokostmenyen Både varmt og kaldt Vanskelig å ikke la seg friste av den deilige baksten til kaffen Enten det er sesong for «verdens beste krembolle» eller et nystekt, saftig wienerbrød! Anbefales! Og selv om E6 nå blir liggende litt utenom sentrum i Soknedal, tar denne «omturen» max 2 min ekstra, og er absolutt verdt å ta☺️

Dato for besøk: januar 2019
Takk, CinderellaKarin

Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Trivelig å stoppe ved Soknedal bakeri. Nydelig bakverk. Selger også bakervarer som er glutenfri, det er positivt.
Hyggelig betjening, rent og pent.

Anbefaler winerbrød

Dato for besøk: august 2018
Takk, 68marit
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Et hyggelig sted som vi besøker så ofte vi kan. Gode bakevarer som både kan nytes på stedet eller hjemme om du heller vil det. Server også enkel lunch/varme retter. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Berape
Anmeldt 4. november 2017 via mobile enheter

Trivelig kafé med utsøkte conditori-varer og bakst! Lokalet egner seg også til selskap, noe vi fikk oppleve da Sigrid Haanshus lanserte sitt samlealbum «Journey to the past». Bakeriet viderefører tradisjonen «Et lite wienerbrød» fra sine lokaler tett på E6 i Soknedal og på Støren.

Dato for besøk: november 2017
Takk, bj0rnivarh
Anmeldt 24. juli 2017

Når man er på dette stedet må man bare ha et wienerbrød slik som Bør Børsson. Hyggelig dame bak disken og smørbrød og wienerbrød var en suksess

Dato for besøk: juni 2017
Takk, mortenh196
Stig Magne T, Daglig leder på Soknedal Bakeri og Konditori As, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2017

Hei, takker for hyggelig tilbakemelding. Trioen Falkberget, Tusberg og Monn Iversen har absolutt bidratt til wienerbrød salget! Og dere er hjertelig velkommen tilbake.

Har du vært i Soknedal Bakeri og Konditori As? Del dine erfaringer!