“Vår Norges tur”

Har du et bilde?
Legg det til.
Soknedal Bakeri og Konditori As
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Soknedal
Beskrivelse: Bakeri og konditori, der "ferske tradisjoner" står i fokus. Produksjonslokale, og bakeriutsalg/kafe med brød, kaker, påsmurt og varme lunsj retter. Velkommen innom :-)
Anmeldt 23. juli 2021

På vei opp til Trondheim, så stoppet vi her for lunsj. Vi hadde ostebaguette alle 3 og dette smakte godt. Det var også kanelsnurrene.

Takk, AST81

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

På vei sørover gjorde vi en kort stopp på Støren. Her var vi innom Soknedal bakeri og kjøpte kaffe og wienerbrød - selvfølgelig - vi var på Støren. Hyggelig personale. Vanlig kanne-kaffe. Ikke av den verste jeg har smakt. Wienerbrødet var godt. Kan anbefales.

2  Takk, AndersZorn
Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Kafeen lokker med å kalle seg for Bør Børsons Wienerbrød, og så var de utsolgt for wienerbrød! På et slikt sted må man jo skjønne at man må ha wienerbrød! En del smuler på bordet, mye plast rundt kakene og litt rotete design. Hyggelig betjening

Dato for besøk: juli 2019
Takk, DzikieOwce
Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

På vei til Trondheim fra Oppdal, har vi ofte kaffestopp her. Noen ganger venter vi med frokost og tar en brunch her, da de har flere gode valg på frokostmenyen Både varmt og kaldt Vanskelig å ikke la seg friste av den deilige baksten til kaffen Enten det er sesong for «verdens beste krembolle» eller et nystekt, saftig wienerbrød! Anbefales! Og selv om E6 nå blir liggende litt utenom sentrum i Soknedal, tar denne «omturen» max 2 min ekstra, og er absolutt verdt å ta☺️

Dato for besøk: januar 2019
Takk, CinderellaKarin
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Trivelig å stoppe ved Soknedal bakeri. Nydelig bakverk. Selger også bakervarer som er glutenfri, det er positivt.
Hyggelig betjening, rent og pent.

Anbefaler winerbrød

Dato for besøk: august 2018
Takk, 68marit

Har du vært i Soknedal Bakeri og Konditori As? Del dine erfaringer!