eDreams
Priceline
Agoda.com
Anmeldt 14. juli 2021

Fin og koselig plass. Rent og pent. Ypperlig for barna med trampoliner, basseng og lekeplass. Fin plass og bade i elva å. Veldig God pizza og koselig betjening alt i alt en fin plass og anbefale vidre

Takk, anncesilief
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Trengte er sted for natten med campingvogna. Stedet er lett framkommelig. Det er svært velstelt, rent og pent. Nydelig pyntet med sommerblomster.Hyggelig betjening. Knallgod pizza selges også. Morsomt sted for barn med flere lekeapparater, trampoliner og koselig med kaniner,geiter og høner. Stortrivdes.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, johannad880
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Ligger like ved E6 og egner seg godt som overnatting på vei nord-eller sørover. Ypperlig for familier, med stor lekeplass, trampoliner, basseng, dyr, mm. Rent og fint sanitæranlegg. Pizzarestaurant på stedet, mulig å bestille ferske rundstykker til frokost. Noe støy fra E6 og tog, men ikke særlig sjenerende. Vi trivdes godt !

1  Takk, gunhildr2018
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Koselig camping med hyggelig vertskap. Flott tilbud med pizzarestaurant som smakte nydelig. Hyttene var enkle, men rent og delikat Passer ypperlig for barnefamilier, og praktisk med overnatting så nært E6

Takk, Kristin Anine K
Anmeldt 15. juli 2020

En helt grei camping egentlig, men appellerer nok mest til småbarnsfamilier med basseng, trampoliner, sparkesykler og ikke minst høner, kaniner og geiter. Fine tiltak det for all del, men for litt eldre "særinger" opplevdes nok plassen litt strial og bokstavelig talt smal der den ligger nesten på veiskulderen til E6.

Plusspoeng for at den unge betjeningen var blide, imøtekommende og løsningsorienterte!

2  Takk, RunarF7