eDreams
Priceline
Agoda.com
Anmeldt 23. juli 2021

Var på bilferie langs Norge, og trengte kun å stoppe innom for å låne dusjen. Mange campingplasser lar deg ikke bruke fasiliteter om du ikke er gjest, men her fikk vi lov (50 kr per person). Betjeningen virker veldig hyggelige, og fasilitetene var rene og i god stand. Ellers så dette ut som en kjempekoselig plass, med flott uteområde og egen pizzarestautant. Kommer til å stoppe innom her for overnatting neste gang jeg skal på bilferie!

Takk, Hablev
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Liten, rolig og koselig familiecamping. Vi hadde den minste hytta uten vann - skinnende ren, koselig og utstyrt med det vi trengte. Overbygd tak med akkurat plass til to stoler og et bord. Trampoliner, sparkesykler, lekestativ, geiter, kaniner = glade barn. Stille, grunn elv med kano. Basseng akkurat stort nok til kvalifisere til basseng - tommel opp.
Fine sanitæranlegg. Restaurant med god pizza.
Hit kommer vi gjerne tilbake.

1  Takk, Marit S
Anmeldt 14. juli 2021

Fin og koselig plass. Rent og pent. Ypperlig for barna med trampoliner, basseng og lekeplass. Fin plass og bade i elva å. Veldig God pizza og koselig betjening alt i alt en fin plass og anbefale vidre

Takk, anncesilief
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Trengte er sted for natten med campingvogna. Stedet er lett framkommelig. Det er svært velstelt, rent og pent. Nydelig pyntet med sommerblomster.Hyggelig betjening. Knallgod pizza selges også. Morsomt sted for barn med flere lekeapparater, trampoliner og koselig med kaniner,geiter og høner. Stortrivdes.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, johannad880
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Ligger like ved E6 og egner seg godt som overnatting på vei nord-eller sørover. Ypperlig for familier, med stor lekeplass, trampoliner, basseng, dyr, mm. Rent og fint sanitæranlegg. Pizzarestaurant på stedet, mulig å bestille ferske rundstykker til frokost. Noe støy fra E6 og tog, men ikke særlig sjenerende. Vi trivdes godt !

1  Takk, gunhildr2018