eDreams
Priceline
Agoda.com
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

For ungene var dette rene paradiset, med alle fasilitetene for leik, bading og fysisk aktivitet. Vi voksne var nok ikke like fornøyd. Hytta vi bodde i var upraktisk innredet og dårlig utstyrt. Jeg hadde forventet mer til den prisen. For vår del var oppholdet en del av en lengre rundtur der vi lå på 5 ulike campingplasser i løpet av turen. Gullvåg var den dyreste av alle, men også den med dårligst standard både på egen hytte og på felles fasiliteter (med unntak av lekeplassen). Mulig de som kommer ned bobil/campingvogn synes tilbudet er bedre, i og med at de sannsynligvis ikke merker manglene like godt.
Pluss til betjeningen som gang etter gang supplerte med kjøkkenutstyr som manglet på hytta.

Romtips: Ta med eget kjøkkenutstyr.
1  Takk, andersk484
Anmeldt 30. juli 2021

Bodde 5 dager i 6(7)- mannshytte, vi var 4 voksne og 2 barn.
Størrelsen på hytta var for liten til antallet den er beregnet for. Heldigvis hadde vi fint vær så vi kunne sitte ute.
Hytta var svært nedslitt (hytte nr 12). Måtte gå gjennom det ene soverommet for å komme til det andre soverommet. Lite og dårlig utstyrt kjøkken. Brukte felleskjøkkenet når vi lagde måltider, det var kun utstyrt med 1 kasserolle, 1 stekepanne og 1 kniv. Dette er altfor dårlig!
Campingen har flott beliggenhet og er perfekt for familier med barn. Stort lekeområde, geiter, kaniner og utendørs lite basseng.
Kommer kanskje tilbake når hyttene har blitt oppgradert, ikke før.

1  Takk, ninamV1387IP
Anmeldt 23. juli 2021

Var på bilferie langs Norge, og trengte kun å stoppe innom for å låne dusjen. Mange campingplasser lar deg ikke bruke fasiliteter om du ikke er gjest, men her fikk vi lov (50 kr per person). Betjeningen virker veldig hyggelige, og fasilitetene var rene og i god stand. Ellers så dette ut som en kjempekoselig plass, med flott uteområde og egen pizzarestautant. Kommer til å stoppe innom her for overnatting neste gang jeg skal på bilferie!

Takk, Hablev
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Liten, rolig og koselig familiecamping. Vi hadde den minste hytta uten vann - skinnende ren, koselig og utstyrt med det vi trengte. Overbygd tak med akkurat plass til to stoler og et bord. Trampoliner, sparkesykler, lekestativ, geiter, kaniner = glade barn. Stille, grunn elv med kano. Basseng akkurat stort nok til kvalifisere til basseng - tommel opp.
Fine sanitæranlegg. Restaurant med god pizza.
Hit kommer vi gjerne tilbake.

1  Takk, Marit S
Anmeldt 14. juli 2021

Fin og koselig plass. Rent og pent. Ypperlig for barna med trampoliner, basseng og lekeplass. Fin plass og bade i elva å. Veldig God pizza og koselig betjening alt i alt en fin plass og anbefale vidre

Takk, anncesilief