“Fantastisk beliggenhet rett ved fjorden”
Anmeldelse av Undredal Fjord Kafe

Undredal Fjord Kafe
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Undredal
Anmeldt 17. juli 2020

Vi var her og spiste kje for mange år siden, kjøttet var så mørt at det kunne deles opp med en skje.Det var en opplevelse, Vi bestilte kje denne gang og , det var ikke det samme. Kjøttet var så fast og nesten seigt. Måtte bruke kniv og makt for å få delt det opp, smaken var der delvis, Får håpe vi bare var uheldig denne gang. De hadde og viltboller og dampkokt laks. Undredal er en perle av et sted,

1  Takk, Bent_123

Anmeldt 28. juli 2023 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2023
Anmeldt 27. mai 2023

Dato for besøk: mai 2023
Maxime RIEUX, Propriétaire på Undredal Fjord Kafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mai 2023

Anmeldt 7. mai 2023

Dato for besøk: mai 2023

Anmeldt 28. juli 2022

Dato for besøk: juli 2022

Har du vært i Undredal Fjord Kafe? Del dine erfaringer!