“God mat”
Anmeldelse av Undredal Fjord Kafe

Undredal Fjord Kafe
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Undredal
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

En hyggelig restaurant med norsk hjemmekost, god mat og veldig hyggelig betjening. Kan sitte ute å nyte mat og utsikt i fjorden.

2  Takk, b_rrel

Anmeldt 17. juli 2020

Vi var her og spiste kje for mange år siden, kjøttet var så mørt at det kunne deles opp med en skje.Det var en opplevelse, Vi bestilte kje denne gang og , det var ikke det samme. Kjøttet var så fast og nesten seigt. Måtte bruke kniv og makt for å få delt det opp, smaken var der delvis, Får håpe vi bare var uheldig denne gang. De hadde og viltboller og dampkokt laks. Undredal er en perle av et sted,

Takk, Bent_123
Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: mai 2021
Anmeldt 9. oktober 2020

Dato for besøk: august 2020
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Har du vært i Undredal Fjord Kafe? Del dine erfaringer!